Lejlighed/hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2015

JH12

Vi er 3, snart 4 og en hund 

Vi bor i 95km hus, med 3 værelser og stor stue  

Det er helt perfekt til os, og for en som mig med OCD/ rengøringdvanvid, er det rart der ikke er mere at gøre rent 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

lineog4

Anonym skriver:

Dejligt med meget plads men ja oplevelser rejser osv det trækker bare mere i os. Og vi har åben køkken stue spise stue sammen også et kæmpe værelse �� vi har intet i mod at smide madrassen på gulvet og sove  også har vi en skøn lille bag have til om sommeren. 

Plads er dejligt, men drømmer nu også en gang imellem om vores lille "nye" overskuelige lejlighed. 

Den her er som en ost, hver gang man er kommeti bund, kan man se hen hvor man startede og så skal man igang igen.

Plus at vi er dårlige til at vælge at bruge pengene på lejligheden, de ryger hurtigt til oplevelser. 

Anmeld Citér

20. maj 2015

Leneur

Min datter og jeg bor i en lejlighed på 76 kvm. Fin størrelse til os. Kun når vi har gæster det kniber med at være her.

Alligevel er jeg skrevet op til et rækkehus på 99 kvm.

For det første kan jeg spare næsten 2000 kr pr. måned i husleje ( mange penge i min verden, der kunne gå til meget andet godt for os begge).

For det andet er det nede ved jorden og der er en lille have til.

For det tredie er hun blevet så stor at hun gerne selv vil rende ud og ind nu og døren ind/ud af opgangen er noget tung at åbne, så jeg skal rende op og ned af trapperne for at åbne for hende.

For det fjerde er det i nærheden af nogle af hendes legekammerater, så det ville være helt perfekt for os at komme der ned at bo, så der skal krydses fingre for at der ikke går alt for lang tid inden vi får det.... 

Anmeld Citér

20. maj 2015

ErDetSnartNU

Min kæreste og jeg (og en lille én til november) deler 196m2 hus med en hund og en kat - og vi har vist plads nok 

Mange nævner det med at gøre rent i et stort hus som værende noget træls, men vi bruger helt ærligt ikke ret meget længere tid på at gøre rent her, end vi gjorde i vores 56m2 lejlighed. Jeg tror hænger sammen med, at vi ikke har så mange ting stuvet sammen på lidt plads, for det gør det (i mine øjne) en del nemmere at gøre rent, når der er plads omkring tingene. 

Anmeld Citér

20. maj 2015

lineog4

ErDetSnartNU skriver:

Min kæreste og jeg (og en lille én til november) deler 196m2 hus med en hund og en kat - og vi har vist plads nok 

Mange nævner det med at gøre rent i et stort hus som værende noget træls, men vi bruger helt ærligt ikke ret meget længere tid på at gøre rent her, end vi gjorde i vores 56m2 lejlighed. Jeg tror hænger sammen med, at vi ikke har så mange ting stuvet sammen på lidt plads, for det gør det (i mine øjne) en del nemmere at gøre rent, når der er plads omkring tingene. 

Jeg bruger ikke længere tid her er bare mere beskidt 

ej for os er det ikke så meget pladsen der gør det er et større arbejde, men også at vi er gået frs forholdsvist nybyg til gammelt, og der er bare en masse ting vi burde lave. 

Og derudover er vi også gået fra et barn til 3 - de roder og grisser en del mere....

Anmeld Citér

20. maj 2015

mortilnoahogmelina

Vi er mor far og to børn på 2,5 og 4,5 år . 

Vi bor i lejet hus på 103 kvm med to værelser . Men kæmpe have hvilket vi priotete højt ... 

Anmeld Citér

20. maj 2015

Christine

Anonym skriver:

Ville være lidt spændene at høre hvor mange i er i jeres husstand og hvor stor lejlighed eller hus i har  vi har li fundet ud af vi vener barn nr 2 men vi bor i en 2 værelses med et kæmpe værelse som lille manden sagtens kan dele med sin nye søskende. Mig ig far sover i stuen på en madras. Vi holde meget af at rejse tit så derfor bor vi stadig her 

Vi er 5 på 110 kvadratmeter 

Vi har boet 4 på 65 kvm. Så det kan man sagtens, jeg synes ikke altid det er str. der afgør om det er rart at bo et bestemt sted.

Anmeld Citér

20. maj 2015

Stjerneskud84

Anonym skriver:

Ville være lidt spændene at høre hvor mange i er i jeres husstand og hvor stor lejlighed eller hus i har  vi har li fundet ud af vi vener barn nr 2 men vi bor i en 2 værelses med et kæmpe værelse som lille manden sagtens kan dele med sin nye søskende. Mig ig far sover i stuen på en madras. Vi holde meget af at rejse tit så derfor bor vi stadig her 

Vi bor i hus, 92 kvm... Det er fint til os, forældre plus 2 børn.. Stuen er så stor, at der kan laves et værelse der på et tidspunkt ... 

Anmeld Citér

20. maj 2015

sne190810

Vi bor 3-5 mennesker (2 bonusbørn som bor her 7/7) i en 3-værelses på 66 kvm. 

Flytter dog til en dejlig stor 5-værelses på 117 kvm i indre by, i starten af næste måned.

Jeg GLÆDER mig! 

Anmeld Citér

20. maj 2015

vitapigen

Vi bor 2 voksne + en på 1år og en på 4 år... Vi bor i egen villa på 135 kvm. Det er lige til den lille side da det er med 1. Sal så det føles mindre. Om et par år vil vi gerrne flytte i noget større 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.