Lejlighed/hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Vi har lige fået ny nabo. De har stået på venteliste i 9 år og det var først da de gik selskabet på klinget flere gange, at de fik en bolig tilbudt.

Måske din ven kan blive nød til det også?

Ja det kunne være en ide  tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

Morgensol

Vi bor 5 mennesker i en 3 værelses villalejlighed på 83 kvm.. Moren og faren drømmer om hus med ejet værelse til alle, ungerne er ligeglade, de kender ikke til andet. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Ploffer

Anonym skriver:

Ville være lidt spændene at høre hvor mange i er i jeres husstand og hvor stor lejlighed eller hus i har  vi har li fundet ud af vi vener barn nr 2 men vi bor i en 2 værelses med et kæmpe værelse som lille manden sagtens kan dele med sin nye søskende. Mig ig far sover i stuen på en madras. Vi holde meget af at rejse tit så derfor bor vi stadig her 

Vi er 2 voksne og 3 børn i en lejlighed på 152 kvm 

vi flyttede for et år siden... Før boede vi allesammen i en 2 1/2 værelses på 60 kvm 

Anmeld Citér

19. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Mor, far og baby bor i en 3værelses lejlighed på 85m2.

Anmeld Citér

19. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Her er vi 1 voksen og 1 barn på 91 kvm. En 4-værelses lejlighed. 

Jeg skrev mig oprindeligt op med henblik på at min daværende kæreste skulle flytte ind sammen med os, men vi gik fra hinanden kort inden jeg flyttede ind, så det er bare mig og vores datter.

Jeg elsker at have så meget plads, men vil nu gerne have en mere at dele den med

Anmeld Citér

19. maj 2015

Kløver

Vi bor 3 børn og 2 voksne og vores hus er 106 m2 +56 m2 (3 etager) 

da vi venter barn nr 4 er vi dog ved at sælge huset da vi rigtig gerne vil have et større hus og noget i 1 plan  

Anmeld Citér

19. maj 2015

NBNixen

Anonym skriver:

Ville være lidt spændene at høre hvor mange i er i jeres husstand og hvor stor lejlighed eller hus i har  vi har li fundet ud af vi vener barn nr 2 men vi bor i en 2 værelses med et kæmpe værelse som lille manden sagtens kan dele med sin nye søskende. Mig ig far sover i stuen på en madras. Vi holde meget af at rejse tit så derfor bor vi stadig her 

Vi bor i en 4 værelses andelsbolig på 108 kvm. min kæreste, mig, tre indekatte og om få måneder vores kommende søn . . 

Vi står desværre i den situation at vi skal flytte grundet økonomien, så vi kommer ned i en lejlighed i stedet på under 100 kvm. men over de 65 kvm. og stadig en 3 eller 4 værelses lejlighed . . 

Anmeld Citér

20. maj 2015

Jeia

Vi bor 2 voksne og 4 børn i eget hus på 230 kvm. Dog er kun halvdelen af huset indrettet indtil videre, resten vil blive indrettet næste år, så får ungerne hver sit værelse. Og jeg får et kontor/hobbyrum 

Anmeld Citér

20. maj 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Vi bor 2 voksne og 1 barn i hus på 185 m2. Vi overvejer dog at flytte, da der er et barn mere på vej. Vi behøver ikke nødvendigvis flere m2, men det hus, vi har nu er ikke indrettet til, at vi på nogen måde kan få 2 børneværelser på samme etage som vores soveværelse, og det vil jeg have, da jeg vil have børnene på samme etage som os, mens de er små. 

Rejser og oplevelser er også vigtige for os, så det skal være et hus i samme prisklasse, som det vi har nu, så vi stadig kan have de samme rejser og oplevelser som nu.

Anmeld Citér

20. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi bor 2 voksende- 2 børn i eget hus på 150 kvadratmeter + 2 indekatte. Ku da godt lige drømme om 50 kvadratmeter mere nogen gange, men ku man ik altid lige det? Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.