Lejlighed/hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2015

MetteT

Vi er 2 voksne og 2 børn og bor i et hus på 155 kvm plus kælder på 55 kvm..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Vi startede i en treværelset på 90 kvm to voksne en teenager og en baby. Det boede vi til Dina var 2 år, så flyttede vi i lejlighed på 6 værelser 190 kvm og her bor vi stadig 2 voksne og 3 børn. 

Det er en gammel herskabslejlighed så den er ikke smart indrettet derfor deler drengene fx værelse. På papiret hedder den vist forresten 4 værelser plus to kamre, og det ene kammer er da også kun lige til vi kan have vores dobbeltseng.

vores husleje er forholdsvis lav, og det handler om det samme som jer, vi har prioriteret rejser og oplevelser frem for at købe.

Dejligt med meget plads men ja oplevelser rejser osv det trækker bare mere i os. Og vi har åben køkken stue spise stue sammen også et kæmpe værelse �� vi har intet i mod at smide madrassen på gulvet og sove  også har vi en skøn lille bag have til om sommeren. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

Signe-bine skriver:

Vi bor lige nu 2 voksne og 2 børn (den ene delebarn) på 100kvm. Om lidt er det 2 voksne og 3 børn. Vi har det fint på den plads. Vi har en kolonihave hvor vi også alle bor om sommeren, den er 40kvm, men der er vi også ude hele tiden :-) Jeg synes der er noget specielt ved at bo småt, det er mere hyggeligt (i mine øjne) og man skal huske at man selv skal gøre det hele rent hvis man har et kæmpe hus :-P

Hehe ja  Vi er også på udkig efter en koloni have du lyder simpelhen så hyggeligt når man hører om folk der bor der om sommeren. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

2 voksne og 2 børn i en 3vær på 73kvm.. Mangler plads!!!! Ikke manden, men JEG gør!

Drømmer om et hus på 130-150kvm med høj og tør kælder. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

2 voksne og 2 børn i en 3vær på 73kvm.. Mangler plads!!!! Ikke manden, men JEG gør!

Drømmer om et hus på 130-150kvm med høj og tør kælder. 

Ja de drømme der 

men når vi så sidder og kigger på huse lejligheder osv så tænker jeh puha 10000kr mere om måneden  så der slut med spontane tur til Lalandia flere rejser om året puha hehe men selvfølgelig kommer det en dag men lige pt har vi det perfekt her 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Bshizzle

Vi bor i lejet Hus på 260 kvm ca. 15.000 m2 have 

Vi er 2 voksne, 2 børn og en Chihuahua  

Vi har prøvet at bo i lejlighed med folk boende rundt omkring os (midt i byen) og det er SLET ikke os! 

Anmeld Citér

19. maj 2015

loop

Anonym skriver:

Vi kunne skam også godt bruge mere plads og til tider tænker man gad vide hvad andre synes om vi bor i 2 værelses. Vi går tit ud og spiser rejser 3 gange om året lille manden får tit ting tøj osv og der skal ikke spares på noget. Men vi har skam tænkt tanken at købe noget størrer men der går nok lige et par år 

Det er da bedøvende lige meget hvad andre tænker. I har vel valgt det der er rigtigt for jer

Vi bor 4 mennesker på 85 m2 og mangler i den grad plads både ude og inde. Det er desværre bare ikke til at få noget her i området der er større, som passer til min økonomi, og heller ikke beliggenhed.

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Det er da bedøvende lige meget hvad andre tænker. I har vel valgt det der er rigtigt for jer

Vi bor 4 mennesker på 85 m2 og mangler i den grad plads både ude og inde. Det er desværre bare ikke til at få noget her i området der er større, som passer til min økonomi, og heller ikke beliggenhed.

øv hvor irriterne for dig/jer  har hørt at vente listerne i de forskellige bolig selsskaber er vildt lange  har en vente der har været skrevet op i 10 år uden nogen tilbud 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Mettefpigen

Vi er mig og min søn ☺ vi bor i en 3 v, lejlighed på 75 kvm ☺

Anmeld Citér

19. maj 2015

loop

Anonym skriver:

øv hvor irriterne for dig/jer  har hørt at vente listerne i de forskellige bolig selsskaber er vildt lange  har en vente der har været skrevet op i 10 år uden nogen tilbud 

Vi har lige fået ny nabo. De har stået på venteliste i 9 år og det var først da de gik selskabet på klinget flere gange, at de fik en bolig tilbudt.

Måske din ven kan blive nød til det også?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.