Lejlighed/hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2015

charthys

vi er fire, snart fem i hverdagene plus en hver anden weekend og vi bor i hus på 105 kvm. så det kræver lidt kreativ tænkning

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Bor i lejlighed på 86 km2. Min mand datter og jeg. Vi har en 3 værelses, men med spisestue og stue hver for sig, så kun et soveværelse. Vi deler med hende. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Masig

Vi er 2 voksne og 2 børn og en hund i hus på ca 225 kvm og en have på ca 900 kvm. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Mimic

Anonym skriver:

Ville være lidt spændene at høre hvor mange i er i jeres husstand og hvor stor lejlighed eller hus i har  vi har li fundet ud af vi vener barn nr 2 men vi bor i en 2 værelses med et kæmpe værelse som lille manden sagtens kan dele med sin nye søskende. Mig ig far sover i stuen på en madras. Vi holde meget af at rejse tit så derfor bor vi stadig her 

Vi er 3, 2 voksne og en pige på meget snart 9, vi er lige flyttet i en lækker 3 værelses lejlighed på 126 kvadratmeter, masser af plads, hvilket vi alle har det bedst med

Anmeld Citér

19. maj 2015

Mulle0802

Vi bor 2 (forhåbentlig snart 3) et hus på 98 kvm. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

FruStolpe

2 voksne 

2 børn 

150kvm  

Anmeld Citér

19. maj 2015

IT-nørd

Vi er to voksne og tre børn (16, 4 og 1 år) og to hunde. Vi har et nyere hus på 160 kvm i to plan. Vi er heldige at have to store badeværelser. Alle værelser er udnyttet, så pladsmæssigt passer det lige 

Anmeld Citér

19. maj 2015

FrkC

Vi er 2 voksne, en lille ny til oktober og en hund i eget hus på 197 kvm. Vores grund er godt 2000 kvm. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

lineog4

Vi startede i en treværelset på 90 kvm to voksne en teenager og en baby. Det boede vi til Dina var 2 år, så flyttede vi i lejlighed på 6 værelser 190 kvm og her bor vi stadig 2 voksne og 3 børn. 

Det er en gammel herskabslejlighed så den er ikke smart indrettet derfor deler drengene fx værelse. På papiret hedder den vist forresten 4 værelser plus to kamre, og det ene kammer er da også kun lige til vi kan have vores dobbeltseng.

vores husleje er forholdsvis lav, og det handler om det samme som jer, vi har prioriteret rejser og oplevelser frem for at købe.

Anmeld Citér

19. maj 2015

Signe-bine

Vi bor lige nu 2 voksne og 2 børn (den ene delebarn) på 100kvm. Om lidt er det 2 voksne og 3 børn. Vi har det fint på den plads. Vi har en kolonihave hvor vi også alle bor om sommeren, den er 40kvm, men der er vi også ude hele tiden :-) Jeg synes der er noget specielt ved at bo småt, det er mere hyggeligt (i mine øjne) og man skal huske at man selv skal gøre det hele rent hvis man har et kæmpe hus :-P

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.