Anonym skriver:
Hej alle,
Jeg håber virkelig på at kunne få noget hjælp her..
Jeg er SÅ træt af at være jaloux, og ikke bare lidt men virkelig ekstremt! .. Så meget at det er ved at ødelægge mit forhold.
Jeg prøver gang på gang at styre mig, men jeg kan simpelthen ikke. Hvor meget jeg end gerne vil og prøve!
Jeg kan blive jaloux bare min mand skal hjem til en kammerat, jeg bliver jaloux når jeg tænker på alle de unge piger min mand møder på sit arbejde. Jeg bliver jaloux når jeg bare ved han er på facebook, fordi jeg ved der dukker en masser pæne billeder op af piger.
Og nu til den helt store dræber,
Min mand skal til en kammerats bryllup her og et par uger, og jeg er allerede ved at gå ud af mit gode skind.. Fordi jeg ved at hende her pigen som kammeraten skal giftes med, og hendes veninder er kendt for at være EKSTREM smukke og samtidig pænt slutty 

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at bekæmpe denne jalousi, den er seriøst ved at tag livet af mig!!!
Det skal siges at min mand er en MEGET flot og charmende mand, og han derfor altid får meget opmærksomhed.
Men jeg er også en pæn pige og har arbejdet som model et par år. Så jeg burde ikke føle mig så truet. Men det gør jeg!
HJÆLP!
Det må være hårdt at være så jaloux, og kan godt forstå det tager på dine kræfter hele tiden at være angst for at miste din mand. Men fakta er at du ikke kan skærme din mand fra smukke kvinder. De kan jo være hvor som helst, men din mand han har valgt at være sammen med dig fordi han syntes DU er den smukkeste og dejligste! Du skriver han får mange tilbud og er meget attraktiv, jamen så var han gået hvis han hellere ville være sammen med en anden. Du kan da være helt sikker på at han elsker dig, og lige nu gror hans barn i din mave. Der findes ingen større kærlighedserklæring.
Jeg har selv oplevet at være meget jaloux, og det var frygteligt. Jeg stolede 100 procent på min kæreste, men alligevel følte jeg mig truet af nærmest alle. Men det var ikke ham der var noget galt med det var mig. Jeg tvang mig selv til at droppe alt hvad der hed jalousi, og der gik 1 års tid, og jeg er aldrig som i aldrig jaloux længere. Jeg ved nemlig at min mand han har valgt mig og at han elsker mig over alt! Min mand tager ofte på ture med venner og ofte til firma arrangementer osv. Og det rør mig ikke det mindste. Vi har også siden hen fået en datter sammen, og jeg ved at vi er hans to piger og vi kan ikke erstattes.
Så sæt alle sejl ind for at arbejde med dig selv, fordi du KAN komme over det. Du skal ville det og være stærk. Det er så befriende