Jalousi dræber mit forhold! - HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.411 visninger
43 svar
58 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Jeg håber virkelig på at kunne få noget hjælp her..

Jeg er SÅ træt af at være jaloux, og ikke bare lidt men virkelig ekstremt! .. Så meget at det er ved at ødelægge mit forhold.

Jeg prøver gang på gang at styre mig, men jeg kan simpelthen ikke. Hvor meget jeg end gerne vil og prøve!

Jeg kan blive jaloux bare min mand skal hjem til en kammerat, jeg bliver jaloux når jeg tænker på alle de unge piger min mand møder på sit arbejde. Jeg bliver jaloux når jeg bare ved han er på facebook, fordi jeg ved der dukker en masser pæne billeder op af piger.

Og nu til den helt store dræber,

Min mand skal til en kammerats bryllup her og et par uger, og jeg er allerede ved at gå ud af mit gode skind.. Fordi jeg ved at hende her pigen som kammeraten skal giftes med, og hendes veninder er kendt for at være EKSTREM smukke og samtidig pænt slutty 

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at bekæmpe denne jalousi, den er seriøst ved at tag livet af mig!!! 

Det skal siges at min mand er en MEGET flot og charmende mand, og han derfor altid får meget opmærksomhed.

Men jeg er også en pæn pige og har arbejdet som model et par år. Så jeg burde ikke føle mig så truet. Men det gør jeg!

HJÆLP!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Skal du ikke med til brylluppet? 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Skal du ikke med til brylluppet? 

Nope, jeg har aldrig mødt kammeraten og er derfor ikke inviteret.

Anmeld Citér

18. maj 2015

Junipige15

Det er i mine øjne virkelig mærkeligt at du ikke er inviteret når i er et par, selvom du ikke kender vennen  nå, det var et sidespor.. 

har i været sammen længe? Ved din kæreste at du har et problem med din jalousi? 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Anonym

Først - jeg har selv været PRÆCIS som du beskriver... Det er hårdt!  Og det var en stor del af hvad der ødelagde mit tidligere forhold - jeg var uudholdelig og ku ikke holde mig selv ud, men jeg var sååååå bange for at miste ham  og jeg mistede ham.... 

Mit næste forhold, som lige er sluttet, der var fyren som jeg havde været i mit tidligere, usikker som ind i helvede... Jeg har nu brugt halvandet år med et spejl af mig selv, som jeg var i mit tidligere forhold... Og det er ikke til at holde ud, hverken fra den ene eller anden side. Jeg har igen og igen og igen og igen fortalt jeg elsker ham, ikke er utro, ikke laver noget, ikke snakker med nye fyre, ikke lyver, ikke snyder ham, at jeg forlængst har valgt HAM. Og ja, jeg har så valgt fra igen, for jeg kan simpelthen ikke holde det ud, al den jalousi og usikkerhed... Det er ekstremt ucharmerende og usexet... Og jeg har ikke været utro eller noget i den retning. Det handlede jo ikke om mig, men hans usikkerhed... 

Så det korte af det lange. Han har valgt dig! Han elsker dig! Og så er den vel ikke meget længere!

Anmeld Citér

18. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Nope, jeg har aldrig mødt kammeraten og er derfor ikke inviteret.

Det forstår jeg ikke. 

Hvor længe har I været sammen? 

Jeg ville undre mig MEGET, hvis min mand blev inviteret til bryllup.. Alene.

Anmeld Citér

18. maj 2015

Sprit25

Først: synes det er mærkeligt at du ikke skal med. Nåh men anyways.

husk du skal ikke stole på dem omkring din mand men på din mand. Han har valgt dig af en grund! <3

Anmeld Citér

18. maj 2015

Anonym trådstarter

Junipige15 skriver:

Det er i mine øjne virkelig mærkeligt at du ikke er inviteret når i er et par, selvom du ikke kender vennen  nå, det var et sidespor.. 

har i været sammen længe? Ved din kæreste at du har et problem med din jalousi? 

Jeg synes også det er lidt mærkeligt, men fred vær med det! 

Han kender godt til min jalousi og er ved at være ret træt af den

Anmeld Citér

18. maj 2015

Junipige15

Anonym skriver:

Jeg synes også det er lidt mærkeligt, men fred vær med det! 

Han kender godt til min jalousi og er ved at være ret træt af den

Ja, det er jo forståeligt, det er ikke sjovt med en jaloux partner, ligesom det ikke er spor sjovt at være den jaloux! 

Giver din mand dig grund til at du skal være jaloux? 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Anonym trådstarter

Junipige15 skriver:

Ja, det er jo forståeligt, det er ikke sjovt med en jaloux partner, ligesom det ikke er spor sjovt at være den jaloux! 

Giver din mand dig grund til at du skal være jaloux? 

Det er virkelig opslidene! og jeg hader mig selv for at være jaloux!

Hmm, han lavet en lille dum fejl for et års tid siden, ikke utroskab. Men stadig et tillidsbrud.

Men efter det har der ingenting været.

Jeg tror bare det er rigtig svært når jeg ved hvor mange tilbud han får.

Jeg er ikke bange for at han ligefrem "knepper" en anden.. Men selv det at jeg ved han skal være omgivet af smukke piger i deres flotteste kjoler, og han måske vil tænke "wooow, hun er smuk" - det gør mig skør!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.