Må man det når man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2015

Anonym trådstarter

*CKB* skriver:

Okay.. Jeg tænkte det var fint nok, eftersom det ingen parfume eller parabener er i? 

Men jeg kan godt forstå dyner forsigtig.. Det var jeg også! Er selv tæt på terminen nu, så det er måske derfor jeg fik at vide det var ok 

Ja det nok rigtig. Kender et sted hvor de gør det professionelt! Trods de ikke mener det skader vil de IKKE gøre det før efter 1 trimester. :-( æv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

Millz81

Som udgangspunkt skal man tænke - hvad er sundt for mig selv? Hvis det ikke er sundt for dig er det selvfølgelig heller ikke for dit barn, som lever og vokser indeni dig.

Om det at tage sol er direkte skadeligt for barnet, ved jeg intet om - men jeg ved at det er skadeligt for dig selv. Og selvom det slet ikke er det samme, synes jeg i stedet at du skulle gå nogle lange ture, når solen skinner - det er meget bedre for dig 

Anmeld Citér

19. maj 2015

*CKB*

Anonym skriver:

Ja det nok rigtig. Kender et sted hvor de gør det professionelt! Trods de ikke mener det skader vil de IKKE gøre det før efter 1 trimester. :-( æv. 

Det kan jeg godt forstå. Tror også der er lidt ekstra i de professionelles.. Det ska jo holde længere.

Men der er også mange ting, i 1. trimester man lige ska overveje om er nødvendigt. Det kan jo være en risikabel tid. Jeg har været bleg hele vejen igennem.. Heldigvis har det været vinter, og snart kommer vores lille vidunder 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

Millz81 skriver:

Som udgangspunkt skal man tænke - hvad er sundt for mig selv? Hvis det ikke er sundt for dig er det selvfølgelig heller ikke for dit barn, som lever og vokser indeni dig.

Om det at tage sol er direkte skadeligt for barnet, ved jeg intet om - men jeg ved at det er skadeligt for dig selv. Og selvom det slet ikke er det samme, synes jeg i stedet at du skulle gå nogle lange ture, når solen skinner - det er meget bedre for dig 

Ja det er nok rigtigt :-) Jeg tror også jeg springer over det. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

*CKB* skriver:

Det kan jeg godt forstå. Tror også der er lidt ekstra i de professionelles.. Det ska jo holde længere.

Men der er også mange ting, i 1. trimester man lige ska overveje om er nødvendigt. Det kan jo være en risikabel tid. Jeg har været bleg hele vejen igennem.. Heldigvis har det været vinter, og snart kommer vores lille vidunder 

Ja det lidt nemmere om vinteren når man kan have strømpebukser på uden det ser dumt ud :-) åh tillykke. Hvor dejligt for jer. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Bebsen

Jeg spurgte læge eller sp, da jeg var gravid og fik at vide at hvis jeg ellers selv ku holde varmen ud, burde der ikke være noget der ku skade fostret - jeg ku ikke holde varmen ud, viste det sig 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

http://mamanet.dk/gravid/livsstil/sol-og-graviditet

Tror jeg køber mig en creme. Da spray tan er farligt pga indånding og dermed er creme ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.