Tak for jeres svar allesammen. :-)
nu spurgte jeg ikke om cancer. Det er jeg klar over. Skal bare til et ret stort bryllup i juli. Så ville tage to gange inden.
Og den med samvittighed. Bliver virkelig sur over de svar der kommer. Melder mig snart ud af denne side. I kommer altid med så nedladende svar! Hvorfor tror i jeg spørg? Fordi jeg vil sikre mit barn ikke tager skade, da jeg ved folk soler på ferie med store maver. Så det var et spørgsmål. Ikke en undskyldning eller jeg gør det uanset hvad! For så havde jeg ikke spurgt.
Jer der har svaret direkte på spørgsmålet hvAd enten i talte for eller imod, tak.
Jer som kun skriver for at dømme! I gør den her side så træls at være på. ALTID! Sorry mit sure opstød! Men det som om man allerede bliver dømt til, at gøre det uanset skade eller ej.
Jeg er stoppet med at ryge, bruge parfume, neglelak, cremer med farve eller generelt parfume osv! Så jeg gør det der er bedst. Jeg spurgte om det var farligt for fostert. Jeg kender godt risiko for kræft for mig selv! Men to gange med beskyttelse på huden var der tale om fordi jeg ser syg ud og skulle til det bryllup i juli. Ikke at jeg vil gøre det for at se lækker ud hele graviditeten.
Igen! Den er ikke møntet på jer som var så søde at svare på det jeg reelt spurgte om.
Anmeld
Citér