sne190810 skriver:
Farvet af en diskussion vi pt. har herhjemme, så kunne jeg godt tænke mig at høre om jer med børn fra 5-6 år og opefter, får lov at tegne på sig selv?
Her mener jeg med tuscher, og tegne som i at overtegne sig selv på hele kroppen? (Op og ned af benene/armene, maven etc.)
Jeg er med på at der lige kan ryge nogle streger på fingrene hist og her, når man sidder og tegner i en malebog eller tegner en tegning. Det er ikke så meget dét, som jeg mener. Men mere om jeres børn decideret for lov at sidde og tegne på sig selv? Lege det er ligesom tattoveringer feks. osv?
Nu har jeg ikke børn selv, men når jeg engang får, så ja.. Det må de gerne, så længe det kan vaskes af, og det ikke er farligt for dem.
Jeg har selv gjort det mange gange, lavet tatoveringer på mig selv(på andre, og andre har gjort det på mig), skrevet ting, bare små tegninger.. Jeg elskede det, det var bare noget andet end at tegne på et papir.
Det gik jo af i vask, og min far havde intet problem med det, jeg tror endda jeg en gang stadigvæk havde det på, da vi var ude(kan ikke huske om man kunne se det eller ej)
Men min far var meget large omkring ting, så at vi tegnede på vores arme, skældte han os ikke ud over.
Min søster havde en dag en væg på sit værelse vi fik lov til at tegne på, lige præcis hvad vi havde lyst til.
Anmeld
Citér