Anonym skriver:
Synes bare det er MEGET tideligt ikke at gide at lege mere. Hun er så hjertens velkommen til ikke at gide at lege med barbie og dukker. Men det at kunne lege og være fantasifuld alene, burde være essentielt for et barn vil jeg mene..
Kan godt se at folk i denne tråd slet ikke forstår mit spørgsmål. vores datter har ingen problemer i at lave sjove/spændende ting med os. Hun deltager aktivt i vores aktiviteter og huslige pligter. Hun er ikke et passivt barn. Spørgsmålet er KUN.. hvordan andre får deres børns fantasi udviklet og deres lege selvstændighed udviklet..
Jeg misforstår ikke, jeg giver dig tips, til hvordan du kan få hendes fantasi i gang, ved at lave ting med hende, der tricker fantasien i gang.
men så igen, det er ikke alle børn der bare har den der vilde fantasi til at lave den helt stor leg.
Der er børn der bare har svært ved det, de vil helst være med en voksen, trygheden.
Men igen, hvordan er hun i børnehaven, hos andre? Er det altid at hun ikke kan finde ud af at starte en leg?
Kan hun li at tegne? male?
Går hun til en sport? har hun løbehjul, cykel.. ??
Anmeld
Citér