Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2009

4xGreve

bondepigen skriver:

Jeg har en niece, som ikke kan blive gravid naturligt. Hun har meget slem endometriose, som hun er blevet opereret for flere gange, men cysterne vokser bare for vildt.

Det er så synd for hende. Hende og kæresten kan kun få børn ved reagensglas metoden, og de har været igennem 1. forsøg, hvor hun desværre aborterede. Nu hvor de skulle forsøge anden gang duede æggende desværre ikke, så det ser ikke ud til at hendes æg kan bruges.

Jeg har for noget tid siden tænkt, gid jeg dog var noget yngre, så ville jeg have været rugemor for dem, hvis det var lovligt.

Min niece -har jeg hørt ad omveje- ville ønske at der var en i familien, som ville donere æg til dem, så barnet stadig kunne ligne hende lidt.

Hendes søster vil måske, men har det osse svært ved tanken om, at det så reelt er hendes og hendes svogers barn. Det er jo noget man skal overveje meget grundigt, for når først det er gjort, så kan det ikke gøres om.

Jeg har fundet ud af om jeg vil eller ej, men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I ville gøre og hvorfor?

Det vil jeg også helt bestemt gøre, for vil hade at står der selv så vil gøre alt for at hjælpe hvis jeg kunne...

Alle der virkelig ønsker et barn fortjener også at få chancen for at opleve det...

og ja det er jo ens æg men det vil jo aldrig blive ens barn for det er jo ikke mig der har båret det, det er ikke mig det har sørget for det, det er ikke mig der har født det mm.

men tror da også det vil være hårdt men ikke hårde end det vil være uden et barn!!!

knus stina der slet ikke vil tøve!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Honningblomst

WiitrioeN skriver:

Det vil jeg også helt bestemt gøre, for vil hade at står der selv så vil gøre alt for at hjælpe hvis jeg kunne...

Alle der virkelig ønsker et barn fortjener også at få chancen for at opleve det...

og ja det er jo ens æg men det vil jo aldrig blive ens barn for det er jo ikke mig der har båret det, det er ikke mig det har sørget for det, det er ikke mig der har født det mm.

men tror da også det vil være hårdt men ikke hårde end det vil være uden et barn!!!

knus stina der slet ikke vil tøve!

Men det er nok forskellen for dem der kan gøre det og ikke kan...for mig er mit barn altså et barn der er lavet af mit genmateriale....derfor ville jeg aldrig kunne gøre det.
Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.