Anonymbebs skriver:
1) Det er det jeg skriver det er en blanding men mest glemsomhed.
2) Dvd'erne er mest et problem fordi det er oven i alt det andet.
3) Er det da ikke normalt bare gerne at vil have et pænt hjem? Det ikke fordi jeg har OCD eller noget men vil bare gerne have et pænt hjem. Det kan godt værre jeg her et issue og det er jeg bekendt med men synes ikke det er slemt det ikke fordi her skal være sterilt bare alm pænt.
Selvfølgelig vil man gerne have et pænt hjem, men man skal set med mine briller altså vælge sine kampe (nu har jeg selv boet sammen med min mand siden 1997), forstået på den måde at hvis man vil have tingene på en bestemt måde, så gør man det selv, og hvis der er noget der skal gøres lige nu, så gør man det også selv.
Fx. Min mand har i al den tid jeg har været sammen med ham sat sine sko over det hele i hjemmet, altså der hvor han nu engang er når han tager dem af. Jeg derimod vil rigtig gerne have at vores sko står i den tilrettede skoreol. Ergo sætter jeg dem der, for det er et behov jeg har.
Jeg derimod rejser mig fra sofaen om aftenen og går iseng uden at rydde sofabordet først for fx kopper og slikposer, bøger ect. Det kan min mand slet ikke have, så han rydder det når han går i seng, for det er hans behov.
Forstår du hvad jeg mener?
Anmeld
Citér