Anonymbebs skriver:
Han vil nemlig gerne og det derfor han bliver sur på sig selv når det ikke lykkes for han vil så gerne gør mig glad og forstår godt det går mig på da han har set hvilket rod jeg voksede op i den gang.
Jeg prøver på ikke at skælde ham ud og som regel spørger jeg ham f.eks. "skat hvorfor har du ikke sat smørret ind?" hvor han svare "EJ har jeg ikke fået sat det ind" men bliver dog sidende så jeg begyndte på at sige til ham "kommer du ikke lige ud og sætter det ind?" for det virker til at hjælpe, for før nævnte jeg det bare og satte det ind men han blev ved og nu når han selv skal gøre det bliver der længere og længere imellem.
Dvd'erne er mest fordi det irriterer mig oven i alt det andet og så at jeg ikke kan finde dem når jeg en sjælden gang skal bruge dem
Det med vandet irriterede mig også grænseløst fordi jeg måtte hiver ham ud 3 gange lige efter hinanden før han gjorde det ordentligt og så bliver jeg sku sur. Især når man spørger ham "Hvorfor ligger der vand ude over heler bordet her ude?" og han så svare "Nåh ja jeg kom til at vælte en kop vand men det er jo et spækbrat." "Ja af træ og træ ved du godt ikke har det skide godt med at ligge i vand"
Det kunne være en idé der måske virker, det skal afprøves tak
Kan altså ikke lade være at trække på smilebåndet, fordi det du skriver lyder så meget som strategier for opdragelse og de tanker jeg gør omkring mine børn.
Og har I det begge godt med, du har en rolle som opdrager så fred være med det. Jeg ville personligt køre sur i et forhold, hvor enten min kæreste havde strategier til at opdrage mig, eller jeg gik rundt og opdrog ham. Bare det man overhovedet taler om at skælde sin kæreste ud. Vi skændes, vi kan råbe, være dødsens uvenner, jeg kan give udtryk for utilfredshed, men jeg skælder ham ikke ud.
hvis jeg havde glemt at sætte smøret i køleskabet, og min mand så det så ville jeg egentlig bare forvente han satte det ind, fint nok med en spids bemærkning, men at jeg skulle lære det, og derfor - jeg ville få et føl på tværs
for mig er det essentielt vi er to voksne, eller måske rettere to ligeværdige for helt voksen er jeg vist ikke 
Anmeld
Citér