Min svigermor er fra Irak og sagde man der svøbte dem stramt så de blev stærkere? Ved ikke om det er fordi de kæmper for at komme fri de så skulle blive stærkere? Jeg smilede bare høfligt da min kæreste oversatte for hende og sagde ja det gør man ikke i DK. Synes det er så langt ude.
Men kan hundrede procent sætte mig ind i det. Jeg havde endda kendt min svigermor halvandet år før jeg blev gravid. Alligevel har jeg fået et chok!
Min søn er nu knap 5 måneder og jeg har ikke besøgt hende de sidste 2 måneder. Jeg gør det først når min søn er helt stabil i ryg og nakke. Hun vil ikke forstå at hun stadig skal støtte ham og bærer ham på hoften som et stort barn så han svejer rundt og hun griner når min kæreste irettesætter hende.
Derudover har jeg skullet høre på jeg ikk skal tage ham op lige når han vågner. Jeg skal vente til han græder og så lige tage et par minutter ekstra. Han ligger gerne 10 min og snakker og griner før han bliver ked af det når han vågner så selvfølgelig går jeg ind når jeg hører ham og står og pludre lidt inden han kommer op.
Men hele tiden er der små ting hun gerne vil blande sig i og samtidig respektere hun ikke hvad jeg siger. Så jeg holder pause derfra. Desværre tager min kæreste meget personligt og føler jeg angriber hans mor hvis jeg siger jeg er uenig, så jeg har virkelig måttet være dygtig for at sno mig udenom i så lang tid.
Men det er virkelig svært. Ved ikk rigtigt hvad du skal bruge mit indlæg til. Det er ikke ligefrem gode råd der fylder mest.
Men en
og en masse forståelse herfra
Anmeld
Citér