Jeg hader at være mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.331 visninger
33 svar
135 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2015

Anonym trådstarter

There – I said it! Jeg hader at være mor. Hader, at der er en, der er så afhængig af mig hele tiden. En, der hele tiden kræver og har behov, der skal opfyldes. Behov, som betyder, at jeg må ignorere mine egne… Jeg savner at styre min egen tid og selv bestemme, hvad jeg har lyst til at lave… Savner at være mig selv. Gå ud i weekenderne. Spise min mad med to hænder i det tempo, jeg har lyst til, gå på f*cking toilet, når jeg har lyst. SOVE EN HEL NAT! Håber dæleme det bliver anerledes, når h*n blive ældre.

Jeg troede virkelig, at jeg ønskede børn. Jeg har godt nok aldrig været særlig vild med børn. Andres børn har aldrig sagt mig noget, og jeg sætter mig så langt væk fra børn i tog og bus, som jeg kan komme. Men jeg ønskede (ønsker?) min egen familie, så vi lavede et barn og havde (har?) planer om flere. Jeg havde bare troet, at jeg ville befinde mig bedre i rollen som mor. Havde måske en idyllisk forestilling om moderrollen og kernefamilien, men jeg synes hverdagen med en baby er trist, hård og ensom.

Hvad f*nden gør man? Jeg har kastet mig ud i livet som mor og fundet ud af, at det ikke er noget for mig. Nu er der bare ikke så meget at gøre ved det. Børn kan ikke returneres. Stort set alle andre valg her i livet kan man fortryde, hvis de viser sig ikke at være rigtige – på nær lige beslutningen om at få børn.

Det eneste plus er, at h*n er meget sød, når h*n smiler…

Please fortæl mig det bliver bedre med tiden???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2015

Lucky05

3. maj 2015

lillespir26

Nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er men sys du skal snakke med din læge om efterfødselsreaktion 

en ting er at vi alle kan blive fusteret og have brug for mig tid men at nå der til at sige man faktisk hader det er hverken godt for dig og slet ikke dit barn 

Anmeld Citér

3. maj 2015

kesuh

There – I said it! Jeg hader at være mor. Hader, at der er en, der er så afhængig af mig hele tiden. En, der hele tiden kræver og har behov, der skal opfyldes. Behov, som betyder, at jeg må ignorere mine egne… Jeg savner at styre min egen tid og selv bestemme, hvad jeg har lyst til at lave… Savner at være mig selv. Gå ud i weekenderne. Spise min mad med to hænder i det tempo, jeg har lyst til, gå på f*cking toilet, når jeg har lyst. SOVE EN HEL NAT! Håber dæleme det bliver anerledes, når h*n blive ældre.

Jeg troede virkelig, at jeg ønskede børn. Jeg har godt nok aldrig været særlig vild med børn. Andres børn har aldrig sagt mig noget, og jeg sætter mig så langt væk fra børn i tog og bus, som jeg kan komme. Men jeg ønskede (ønsker?) min egen familie, så vi lavede et barn og havde (har?) planer om flere. Jeg havde bare troet, at jeg ville befinde mig bedre i rollen som mor. Havde måske en idyllisk forestilling om moderrollen og kernefamilien, men jeg synes hverdagen med en baby er trist, hård og ensom.

Hvad f*nden gør man? Jeg har kastet mig ud i livet som mor og fundet ud af, at det ikke er noget for mig. Nu er der bare ikke så meget at gøre ved det. Børn kan ikke returneres. Stort set alle andre valg her i livet kan man fortryde, hvis de viser sig ikke at være rigtige – på nær lige beslutningen om at få børn.

Det eneste plus er, at h*n er meget sød, når h*n smiler…

Please fortæl mig det bliver bedre med tiden???

Hvad fanden du skal gøre?

Du skal søge hjælp hos din familie. lægen eller kommunen og æde stoltheden til at bede om hjælp, hvis du har sådan en.

Nu ved jeg ikke om det er fødselsdepression vi snakker her, men søg hjælp for dælen! Det kan kun gå for langsomt!!

Alt andet ender galt, så er det sagt.

Anmeld Citér

3. maj 2015

MorTil4<3

Undskyld men er det nu ikke hende/ham igen som der så tit sås spørgsmål om er ægte? 

for (trådstarter) har vist tit sat nogle debatemner op som er blevet kørt helt ud i hampen 

ellers hvad denne tråd handler om, så vil jeg hvis det er sandt, sige SKAM DIG!  

Anmeld Citér

3. maj 2015

lillespir26

SnartMorTil>4 skriver:

Undskyld men er det nu ikke hende/ham igen som der så tit sås spørgsmål om er ægte? 

for (trådstarter) har vist tit sat nogle debatemner op som er blevet kørt helt ud i hampen 

Sys det er hård at sige skam dig til en der allerede ligger ned hun skal jo tydeligvis have hjælp Til at se lykken igen i at være mor 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Pikku Myy

SnartMorTil>4 skriver:

Hvordan kan du, ud fra det skrevne, konkludere hvem trådstarter er?

Anmeld Citér

3. maj 2015

sne190810

SnartMorTil>4 skriver:

Hold da op!! 

Selvfølgelig skal hun sgu da ikke skamme sig, hvad er der for noget at skrive til en som lægger ned? 

DU burde skamme dig over den kommentar. 

Til TS: Sådan har jeg også haft det nogle gange - så kender til de forbudte følelser. Skriv gerne privat, hvis du har lyst og behov for at snakke dine følelser igennem, uden at blive haglet ned af uforstående og hormonelle kvindfolk

Anmeld Citér

3. maj 2015

MMOGM

Tror sgu nok man skulle have gjort sig de overvejelser inden man fik børn alle ved da at børnenes behov kommer før ens eget, OG det vidste du vel forhåbentlig inden du/i valgte at få børn! 

Kan mærke jeg bliver en smule harm, og synes egentlig at når du ligefrem hader at være mor, ja så burde du nok ikke have dit barn ved dig, for hvis dit barn kun er en baby (som du selv skriver) så får du det sgu desværre endnu hårdere med tiden....

men søg en profesionel du kan snakke med om det!

Anmeld Citér

3. maj 2015

TNBC

Pikku Myy skriver:

Hvordan kan du, ud fra det skrevne, konkludere hvem trådstarter er?

Jeg tror hun mener fordi der har været så mange debatter der er startet af trådstarter (so  er anonym trådstarter, så man kan se forskel når der er flere anonyme, mener vi) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.