andre der har prøvet noget lign..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2015

Mama85

Anonym skriver:

mente nok og ha hørt noget omkring det nemlig!

Ja, men om det passer ved jeg ikke. Når der er nogen på min datters værelse, er hun aldrig hjemme, det er faktisk sjovt nok altid om formiddagen der er nogen deroppe..selv har hun ikke oplevet noget som sådan siden præsten var her.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Ja, men om det passer ved jeg ikke. Når der er nogen på min datters værelse, er hun aldrig hjemme, det er faktisk sjovt nok altid om formiddagen der er nogen deroppe..selv har hun ikke oplevet noget som sådan siden præsten var her.

det må man sige, før han var der oplevede hun tingene?

troede også kun det var om aften/natten de var der, men forleden var den ved os om eftermiddagen hvor min kæreste vågnede ved det, ret skummelt!

Anmeld Citér

2. maj 2015

Mama85

Anonym skriver:

det må man sige, før han var der oplevede hun tingene?

troede også kun det var om aften/natten de var der, men forleden var den ved os om eftermiddagen hvor min kæreste vågnede ved det, ret skummelt!

Ja, det gjorde hun utallige gange..vi kunne se på hende at hun kunne se noget, nogle gange gik hun ud for at kigge og blev sommetider forskrækket af et eller andet. Nogle gange helt skræmt og pegede ud i luften også var fuldstændig utrøstelig- det skete på flere tidspunkter. 

Lige pt. Ligger lillebror og lytter ved puttetid, dagen efter er der leg på storesøsters værelse om formiddagen. Som den store kylling som jeg nu er, tør jeg ikke at kigge når der er nogen deroppe, i frygt for hvad jeg ser, men ellers er jeg ikke bange, men min min mand tør hellere ikke at gå ind og kigge, han har været hjemme 2 gange mens det skete..Hvis man ikke vidste det, så kunne man virkelig tro at hun selv var deroppe og legede, man kan høre skridt, puslen og 2 gange har jeg hørt noget der lød som en kugle der blev tabt på gulvet, for at trille langt henover gulvet, men det hænger ikke helt sammen for der er væg til væg tæppe, så lyden burde ikke være så tydelig.. 

Anmeld Citér

2. maj 2015

M &.I

Hvor er det skræmmende, jeg forstår ikke hvordan i kan klar det 

hvis det var mig der føler ubehagelig herhjemme har jeg pakket tøj og tage mit barn og overnatte. Hos min forældre

ja jeg er kylling jeg er bangebuks lige meget hvad

Anmeld Citér

2. maj 2015

Anonym trådstarter

A&M skriver:

Hvor er det skræmmende, jeg forstår ikke hvordan i kan klar det 

hvis det var mig der føler ubehagelig herhjemme har jeg pakket tøj og tage mit barn og overnatte. Hos min forældre

ja jeg er kylling jeg er bangebuks lige meget hvad

jeg opholder mig bstemt heller ikke hjemme de her dage, mine unger har intet oplevet af det og ser ingen grund til de skal det, synes det er nok mig og kæresten har, så glæder mig bare til næste Søndag hvor hun kommer og ser vores lejlighed osv og hun så forhåblig kan fjerne det også!

er også en stor kylling ang sådan noget puha!

Anmeld Citér

2. maj 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Ja, det gjorde hun utallige gange..vi kunne se på hende at hun kunne se noget, nogle gange gik hun ud for at kigge og blev sommetider forskrækket af et eller andet. Nogle gange helt skræmt og pegede ud i luften også var fuldstændig utrøstelig- det skete på flere tidspunkter. 

Lige pt. Ligger lillebror og lytter ved puttetid, dagen efter er der leg på storesøsters værelse om formiddagen. Som den store kylling som jeg nu er, tør jeg ikke at kigge når der er nogen deroppe, i frygt for hvad jeg ser, men ellers er jeg ikke bange, men min min mand tør hellere ikke at gå ind og kigge, han har været hjemme 2 gange mens det skete..Hvis man ikke vidste det, så kunne man virkelig tro at hun selv var deroppe og legede, man kan høre skridt, puslen og 2 gange har jeg hørt noget der lød som en kugle der blev tabt på gulvet, for at trille langt henover gulvet, men det hænger ikke helt sammen for der er væg til væg tæppe, så lyden burde ikke være så tydelig.. 

er hendes værelse tæt på hvor i opholder jer så?

tænker så i ik er tvunget derind

Anmeld Citér

2. maj 2015

Mama85

Anonym skriver:

er hendes værelse tæt på hvor i opholder jer så?

tænker så i ik er tvunget derind

Nej, heldigvis..

Anmeld Citér

2. maj 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Nej, heldigvis..

der var i heldige, var dælme heller ikke gået derind selv, er total kylling ang sådan nogle ting!

Anmeld Citér

3. maj 2015

Maja88

Tænd et lys... åben et vindue og bed dem højt om at forlade lejligheden..  der findes også en facebook gruppe hvor der er en som kan fjerne dem, fra afstand

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Tænd et lys... åben et vindue og bed dem højt om at forlade lejligheden..  der findes også en facebook gruppe hvor der er en som kan fjerne dem, fra afstand

tak for svar, der kommer en op til os Søndag, så må vi se hva hun mener!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.