Anonym skriver:
det må man sige, før han var der oplevede hun tingene?
troede også kun det var om aften/natten de var der, men forleden var den ved os om eftermiddagen hvor min kæreste vågnede ved det, ret skummelt!
Ja, det gjorde hun utallige gange..vi kunne se på hende at hun kunne se noget, nogle gange gik hun ud for at kigge og blev sommetider forskrækket af et eller andet. Nogle gange helt skræmt og pegede ud i luften også var fuldstændig utrøstelig- det skete på flere tidspunkter.
Lige pt. Ligger lillebror og lytter ved puttetid, dagen efter er der leg på storesøsters værelse om formiddagen. Som den store kylling som jeg nu er, tør jeg ikke at kigge når der er nogen deroppe, i frygt for hvad jeg ser, men ellers er jeg ikke bange, men min min mand tør hellere ikke at gå ind og kigge, han har været hjemme 2 gange mens det skete..Hvis man ikke vidste det, så kunne man virkelig tro at hun selv var deroppe og legede, man kan høre skridt, puslen og 2 gange har jeg hørt noget der lød som en kugle der blev tabt på gulvet, for at trille langt henover gulvet, men det hænger ikke helt sammen for der er væg til væg tæppe, så lyden burde ikke være så tydelig..
Anmeld
Citér