andre der har prøvet noget lign..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2015

Mama85

Anonym skriver:

det var da godt det hjalp!

var det første gang præsten prøvede sådan noget så?

Nej, det var det faktisk ikke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

det er rart det virkede!

krydser sådan for vores også virker næste Søndag, om ikke andet ved man måske hvem der er osv!

Anmeld Citér

2. maj 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

det er rart det virkede!

krydser sådan for vores også virker næste Søndag, om ikke andet ved man måske hvem der er osv!

Anmeld Citér

2. maj 2015

Anonym trådstarter

namaha skriver:

Jeg har kun hørt at der er en som gik i stuen har aldrig set eller mærket noget hvad det angår.

men med katten har jeg ofter oplevet at føle der var en kat som kløede op af mig og når jeg så kikkede så var der ingen kat

synts ikke det er skræmmende, så længe det ikke er onde ting vi oplever så frygter jeg det ikke, og det med katten synts keg bare er hyggeligt.

tror dog vores katte kan se mere end vi kan 

det er rart det ikke er noget du er bange for trods alt!

vi godt nok ikke vilde med de ting i vores bolig, så håber det virker hun kommer næste Søndag, om ikke andet så man evt kan få svar på hvad det er osv!

Anmeld Citér

2. maj 2015

Mama85

Anonym skriver:

det er rart det virkede!

Ja, helt sikkert jeg var faktisk flov da jeg ringede, for det hele var så absurd, og han sagde faktisk at han har været til sådanne opgaver før, og at der er intet pinligt i det, så han ville ud og hjælpe os.

jeg håber for jer at det hjælper, for det er aldrig rart når der sker uforklarlige ting i eget hjem.

Anmeld Citér

2. maj 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Ja, helt sikkert jeg var faktisk flov da jeg ringede, for det hele var så absurd, og han sagde faktisk at han har været til sådanne opgaver før, og at der er intet pinligt i det, så han ville ud og hjælpe os.

jeg håber for jer at det hjælper, for det er aldrig rart når der sker uforklarlige ting i eget hjem.

man er vel også sådan lidt for omverdens reaktion?

tænkte også først om ikke bare det var indbildning, det var min kæreste også overbevist om det var indtil han selv oplevede ting, nu tror han fuldt ud på mig!

nej det er rigtig ubehageligt når man ikke ved hvad der foregår i ens hjem!

Anmeld Citér

2. maj 2015

Mama85

Anonym skriver:

man er vel også sådan lidt for omverdens reaktion?

tænkte også først om ikke bare det var indbildning, det var min kæreste også overbevist om det var indtil han selv oplevede ting, nu tror han fuldt ud på mig!

nej det er rigtig ubehageligt når man ikke ved hvad der foregår i ens hjem!

Det er ikke noget jeg går og snakker om med alt og alle.. Dog har været nogle episoder hvor mine svigerforældre og et par venner var her, så de ved det godt.

i starten slog det vi hen, og ignorerede det, og ville gerne ville bortforklare det, men måtte se i øjnene at vi ikke kunne, siden det blev ved med at ske..da vi et par aftener før vores datter blev rædselsslagen og var utrøstelig og pegede ud i det blå, så mig og min mand en skygge der gik en runde i vores stue. 

Anmeld Citér

2. maj 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Det er ikke noget jeg går og snakker om med alt og alle.. Dog har været nogle episoder hvor mine svigerforældre og et par venner var her, så de ved det godt.

i starten slog det vi hen, og ignorerede det, og ville gerne ville bortforklare det, men måtte se i øjnene at vi ikke kunne, siden det blev ved med at ske..da vi et par aftener før vores datter blev rædselsslagen og var utrøstelig og pegede ud i det blå, så mig og min mand en skygge der gik en runde i vores stue. 

puha forstår godt hun blev bange, er det ikke os noget med børn sku være mere modtageligt overfor det?

Anmeld Citér

2. maj 2015

Mama85

Anonym skriver:

puha forstår godt hun blev bange, er det ikke os noget med børn sku være mere modtageligt overfor det?

Jo, det er der nogle der siger  

Anmeld Citér

2. maj 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Jo, det er der nogle der siger  

mente nok og ha hørt noget omkring det nemlig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.