andre der har prøvet noget lign..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2015

TNBC

Anonym skriver:

har i nogensinde fået det undersøgt så?

det vil jeg også, har detskidt med det, kan ikke falde i søvn om natten og sådan, og er også gravid så er bange for hvis det stresser en det skal det jo helst ikke!

Nope, kun om der var en mand som min nevø beskrev (men han forsvandt  efter noget tid) 

De skræmmer mig ikke så meget at jeg får det dårligt af det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nope, kun om der var en mand som min nevø beskrev (men han forsvandt  efter noget tid) 

De skræmmer mig ikke så meget at jeg får det dårligt af det.

hvor længe gik der før han forsvandt så?

der kommer en ud til os den 10 og ser på det og evt fjerner det!

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Vi har et barn der leger i perioder i min datters værelse. Der bliver puslet ved hendes sminkebord, kastet med kugler der ikke er der, leget med hendes barbieting, my little pony slotte og meget mere..og sjovt nok reagerer vores dreng altid med at bare ligge og ikke sove aftenen før, normalt sover han lige så snart at han bliver puttet, men når der er optræk til leg, så ligger han og lytter lidt, og bare kigger, han er hverken ked af det eller bange.

Og før græd han rædselslagent, men det var før det blev til "roligt" leg, men var ubehageligt hvor vi ikke følte os alene i huset og hvor alt hendes elektroniske legesager gik amok om natten- samtidigt! 

puha blir i aldrig bange så?

har har ungerne heldigvis intet oplevet og den 10 kommer der en og evt fjerner det!

Anmeld Citér

1. maj 2015

TNBC

Anonym skriver:

hvor længe gik der før han forsvandt så?

der kommer en ud til os den 10 og ser på det og evt fjerner det!

Uhh det kan jeg ikke præcis huske, det er 5år siden. Et par måneder. Ellers havde de nok fået en ud og fjerne ham. Men han var skræmmende.

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Uhh det kan jeg ikke præcis huske, det er 5år siden. Et par måneder. Ellers havde de nok fået en ud og fjerne ham. Men han var skræmmende.

det var da kun godt han forsvandt selv til sidst så

Anmeld Citér

1. maj 2015

Mama85

Anonym skriver:

puha blir i aldrig bange så?

har har ungerne heldigvis intet oplevet og den 10 kommer der en og evt fjerner det!

Ikke som det er nu, men før jo. Det var så galt at jeg ringede efter vores lokale præst, da jeg ikke virkelig ikke vidste hvad vi skulle stille op, og jeg havde ikke tålmodighed til at få en clairvoyant ud med ventetid og sådan. Min mand blev skubbet ned af trappen ret voldsomt, og vores pige der var alenebarn på det tidspunkt var skræmt fra vid og sans. Præsten kom ud og sagde nogle bønner, og sagde faktisk selv at der var så meget dårlig energi han ikke rigtig kunne forklare hvad var, men han sagde et par bønner og smed lidt vievand/altervand, og så mærkeligt som det lyder, da han bed hans sidste bøn og sagde "amen" så ændrede hele fornemmelsen sig, fra at have været ubehageligt var der roligt at være i vores hus igen. Præsten var selv helt overvældet og kunne mærke den negative energi forsvandt, så det var bare guld værd. Siden da, har der ikke været noget, men det barn (det er vi blevet enige om det er) er begyndt at komme for at lege inden for de sidste 15 mdr. Og vi har hørt/mærket det 6 gange.

Anmeld Citér

1. maj 2015

namaha

Dengang jeg boede hjemme ved mine forælder oplevede vi at ting forsvandt og aldrig dukkede op igen 

Her hvor min mand og jeg bor nu (gamle ældre boliger) har jeg oplevet at kattene kan sidde og stirrer ud i gangen og når jeg så kikker er der intet der ude, det samme har den ene kat gjordt i stuen og der var kun mig hjemme.

Så har jeg oplevet at mærke en kat kæle sig op at mit ben, problemet var bare at begge katte var udenfor og jeg var igen på det tidspunkt alene hjemme.  Har mens jeg lå i soveværelset med begge katte i sengen oplevet at det lød som om en gik rundt inde i stuen, og kunne se på kattenes øre at de også kunne høre det, men de kikkede ikke op fra deres afslappende stillinger. 

Er lidt spændt på om der sker mere når baby kommer til verden, vi har heldivis en god nabo som altid er hjemme så jeg er ikke helt alene når manden er ude hvilket jeg synts er rart, for har da været skræmt et par gange, og vi har altså ikke engang boet her et år endnu 

Anmeld Citér

2. maj 2015

Anonym trådstarter

namaha skriver:

Dengang jeg boede hjemme ved mine forælder oplevede vi at ting forsvandt og aldrig dukkede op igen 

Her hvor min mand og jeg bor nu (gamle ældre boliger) har jeg oplevet at kattene kan sidde og stirrer ud i gangen og når jeg så kikker er der intet der ude, det samme har den ene kat gjordt i stuen og der var kun mig hjemme.

Så har jeg oplevet at mærke en kat kæle sig op at mit ben, problemet var bare at begge katte var udenfor og jeg var igen på det tidspunkt alene hjemme.  Har mens jeg lå i soveværelset med begge katte i sengen oplevet at det lød som om en gik rundt inde i stuen, og kunne se på kattenes øre at de også kunne høre det, men de kikkede ikke op fra deres afslappende stillinger. 

Er lidt spændt på om der sker mere når baby kommer til verden, vi har heldivis en god nabo som altid er hjemme så jeg er ikke helt alene når manden er ude hvilket jeg synts er rart, for har da været skræmt et par gange, og vi har altså ikke engang boet her et år endnu 

det er aldrig rart sådan noget, det har kun været katte du har oplevet der indtil videre eller?

vi høre os en hund menvi har ingen!

min svigerfar sov deroppe i nat uden der skete noget som helst, så ved ikke om det kun er når mig og kæresten er der for vi de eneste der har oplevet noget deroppe, og min kæreste troede først ikke på mig før han selv oplevede det!

det er ret skræmmende synes jeg!

Anmeld Citér

2. maj 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Ikke som det er nu, men før jo. Det var så galt at jeg ringede efter vores lokale præst, da jeg ikke virkelig ikke vidste hvad vi skulle stille op, og jeg havde ikke tålmodighed til at få en clairvoyant ud med ventetid og sådan. Min mand blev skubbet ned af trappen ret voldsomt, og vores pige der var alenebarn på det tidspunkt var skræmt fra vid og sans. Præsten kom ud og sagde nogle bønner, og sagde faktisk selv at der var så meget dårlig energi han ikke rigtig kunne forklare hvad var, men han sagde et par bønner og smed lidt vievand/altervand, og så mærkeligt som det lyder, da han bed hans sidste bøn og sagde "amen" så ændrede hele fornemmelsen sig, fra at have været ubehageligt var der roligt at være i vores hus igen. Præsten var selv helt overvældet og kunne mærke den negative energi forsvandt, så det var bare guld værd. Siden da, har der ikke været noget, men det barn (det er vi blevet enige om det er) er begyndt at komme for at lege inden for de sidste 15 mdr. Og vi har hørt/mærket det 6 gange.

det var da godt det hjalp!

var det første gang præsten prøvede sådan noget så?

Anmeld Citér

2. maj 2015

namaha

Anonym skriver:

det er aldrig rart sådan noget, det har kun været katte du har oplevet der indtil videre eller?

vi høre os en hund menvi har ingen!

min svigerfar sov deroppe i nat uden der skete noget som helst, så ved ikke om det kun er når mig og kæresten er der for vi de eneste der har oplevet noget deroppe, og min kæreste troede først ikke på mig før han selv oplevede det!

det er ret skræmmende synes jeg!

Jeg har kun hørt at der er en som gik i stuen har aldrig set eller mærket noget hvad det angår.

men med katten har jeg ofter oplevet at føle der var en kat som kløede op af mig og når jeg så kikkede så var der ingen kat

synts ikke det er skræmmende, så længe det ikke er onde ting vi oplever så frygter jeg det ikke, og det med katten synts keg bare er hyggeligt.

tror dog vores katte kan se mere end vi kan 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.