Anonym skriver:
vi er for nogle uger siden flyttet i en ny lejlighed, en aften jeg ligger i sengen og ser tv med min sovende søn ved siden af mig høre jeg en hvæsende/snorkende lyd i vores køkken, så går selvfølgelig derud og der er intet og se, det står på en halv time til en time, tjekker opgang baggang osv men alle døre er lukket/låst, denne her uge er min kæreste så alene i lejligheden, den første aften står han i køkkenet og høre de samme lyde som mig, plus det føles som wn der puster ham i nakken så han vender sig automatisk om og ingen er der, på vej ud af døren føles det sådan igen uden der er nogle, igår eftermiddags ligger han alene deroppe og sover da en af ungernes biler begynder og køre på fuld skrue som om en leger med den, da han går derind stopper det igen, han tjekker bilen for batterier osv og det mest mærkelig er så der ingen batteri er deri så det virker jo ret uforklarligt, vi overvejer meget og kontakte en der kan komme ud og evt tjekke om der er noget, tror normalt slet ikke på sådan ting, men må indrømme jeg i tvivl, andre der har lignede oplevelse?
Kunne godt lyde som om der er et eller flere spøgelser i jeres lejlighed.. det er mærkeligt når man oplever sådan nogle ting for første gang. Jeg har selv hørt et barn grine/snakke, troede en lile var vågen, men hun sov stadigvæk og der var ingen andre vågne.
Jeg har oplevet ting forsvinder, en hånd på min skulder, og en sort skikkelse af en kat (vi havde ikke kat på det tidspunkt)
Min nevø har set en mand der skræmte ham, (efter tøj beskrivelse, fandt vi ud af at der havde boet en med det arbejdstøj i huset)
Vi lægger ikke noget i det, fordi de ingen ting gør, udover at være der.
Men du kan skrive til et medium, der kan komme ud og tjekke (mener også at de kan sende dem videre )
Anmeld
Citér