Jeg er så foraget over forældre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2015

Frk.S

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg har kun ét godt råd - drop facebook 

Efter jeg har droppet der oplever jeg ikke alt det frustrerende brok og fanger slet ikke, at folk har været skide sureover noget ligegyldigt.

Hvad er det med de herkort, folk brokker sig over?

Dansk supermarked kører en kampagne, hvor man får en pakke med 4 samlekort med havdyr for hver 100,- man køber for i Føtex, Bilka eller Salling. www.verdenshavene.dk 

Man kan desuden købe en bog, hvori man kan sætte de samlede kort. Der er i alt 140 kort, hvoraf et antal af dem (tror det var 30) er såkaldte specialkort, som ikke er trykt i så stort et oplag - så de er sværere at få fat i.

Der er så en mor til et sæt tvillinger på 9, som angiveligt har handlet for 32.000 og dermed fået 320 pakker - og alligevel mangler begge børn nogle kort. Så nu klager hun altså over at det er alt for svært for børnene at få fyldt bogen.

Desuden mener hun at de markedsfører for aggressivt. Bl.a. er det åbenbart noget med at de har reklameret med, at man ved køb af visse produkter får en ekstra pakke kort. Og det er hun åbenbart helt ude af stand til at styre selv om hun vil fristes af, så det bliver hun NØDT til at gøre - selvom hun plejer at købe et billigere alternativ.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.