Jeg er så foraget over forældre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2015

Sprit25

lineog4 skriver:

Foragret er nok så stærkt ord for mig. Men jeg er dybt overrasket over man som voksen ikke selv tager ansvar til den famøse koncert. 

Ja måske har arrangørerne ikke skabt verdens bedste arrangement, men man var jo ikke påkrævet at blive. Man må jo gerne tænke selv og selv træffe et valg. 

Står jeg med mine unger et eller andet sted og kan se det her ikke blive en god oplevelse, jamen så træffer jeg da som voksen bare valget om at gå og så er det det. 

Jeg læste forældre der gik i selvsving over sikkerheden ikke var i orden, øhhh men du blev alligevel???? 

Og jo det gør ondt i hjertet når ens lille pus bliver skuffet, men så er det man som forældre står klar med omsorg. For de skønne børn vil blive skuffet i livet, det være sig til en "dårlig" frost koncert, når bedsteveninden vælger en anden, når gaven under træet ikke var den barbidukke hest man havde ønsket sig siden sidste jul osv. Vi kan ikke skåne vores børn for skuffelser, men vi kan hjælpe dem til at klare dem. Og det er altså ikke ved at klage højlydt, råbe af de andre, skubbe osv. Men ved aom voksen at tage et valg og give omsorg.

med hensyn til dyrekortene, hmm. Om det er falsk reklame skal jeg ikke udtale mig om. Men igen lidt omtanke må da være på sin plads. Mine drenge deler også en bog, og vi køber hverken mere eller mindre end vi plejer, og bliver bogen ikke fyldt, ja hvad så, så nyder vi de kort vi har 

Men udover det går alt det her ikke meget godt  i tråd med den fantastiske guldvase 

Åh Gud ja kahler vasen... Puha ja...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

Stumpen

Mom skriver:

Jeg var der som sagt ikke. Men har også læst det. Og der er flere ting i det som jeg ser det:

Selvom et arrangement er gratis, skal man passe på ikke at lave falsk reklame. Der var vist annonceret med et FROST arrangement, og ca. 10.000 mødte op, altså har 10.000 haft en forventning om at sangerne ligende karakterene fra FROST. 

Hvis koncerten var sat til ca. 1 time men sluttede efter 20 min er det da dårlig stil.

At forældrene skændes er skandaløst, men nu er alle ikke lige gode til at gøre plads til andre eller udvise almindelig pli, og det er sikkert blevet påtalt og har udløst diskussionerne.?

Så reelt set, vil jeg mene at arrangørene af arrangementet skal gøre sig mere umage næste gang, også skal diverse forældre huske at de var der for børnenes skyld

Jeg er helt enig med dig i at selve arrangementet lyder til at have haltet kraftigt!

men hvordan kan man blive sur over at anna og elsa ikke er der? Det er tegneseriefigurer.... Men er også godt klar over at de mener udklædte sangerinde, men det andet var bare lidt komisk i dette kaos det har efterladt sig.. Det at arrangementet ikke er arrangeret ordentlig er selvfølgelig noget der skal gøres opmærksom på, men dette hysterrig forældrene har skabt er da åndsvagt..

Anmeld Citér

29. april 2015

alenemor42

Sprit25 skriver:

Først kom Frost gate og nu er klage over dyrekort. 

Ih hvor bliver jeg mega sur! Helt ærligt! Nu var jeg ikke tilstede på gammel torv men helt ærligt hvad havde folk forventet? 

Ang dyrekort. Det er jo samlekort og en konkurrence så dermed får alle ikke hvad de vil! Hvordan skal vores børn lærer at dele og hensyn hvis forældrene ikke viser vejen?! 

Og samtidig har jeg en bekendt i Nepal der hader at hun skal rejse derfra og hjem til alt godt når der er børn der ikke får mad

Jeg er så enig!!!!

Jeg brækker mig i fede stråler over det..... det viser hvor udbredte curling forældre virkelig er.

Det er vildt bekymrende 

Anmeld Citér

29. april 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Stumpen skriver:

Jeg er helt enig med dig i at selve arrangementet lyder til at have haltet kraftigt!

men hvordan kan man blive sur over at anna og elsa ikke er der? Det er tegneseriefigurer.... Men er også godt klar over at de mener udklædte sangerinde, men det andet var bare lidt komisk i dette kaos det har efterladt sig.. Det at arrangementet ikke er arrangeret ordentlig er selvfølgelig noget der skal gøres opmærksom på, men dette hysterrig forældrene har skabt er da åndsvagt..

Jeg tror på at hysteriet i en stor grad er medieskabt

Anmeld Citér

29. april 2015

Stumpen

Mom skriver:

Jeg tror på at hysteriet i en stor grad er medieskabt

Som så meget andet...

Anmeld Citér

29. april 2015

Mom

Profilbillede for Mom
alenemor42 skriver:

Jeg er så enig!!!!

Jeg brækker mig i fede stråler over det..... det viser hvor udbredte curling forældre virkelig er.

Det er vildt bekymrende 

Du har ikke haft tanken at medierne skaber hysteriet??

Anmeld Citér

29. april 2015

alenemor42

Mom skriver:

Du har ikke haft tanken at medierne skaber hysteriet??

Ikke det der ligner

Eftersom forældrene går til medierne ... så siger det alt  

Anmeld Citér

29. april 2015

Mom

Profilbillede for Mom
alenemor42 skriver:

Ikke det der ligner

Eftersom forældrene går til medierne ... så siger det alt  

Njar... Nogle forældre har skrevet på deres private fb profil, hvorefter medierne så koger suppe på det...

Anmeld Citér

29. april 2015

alenemor42

Mom skriver:

Njar... Nogle forældre har skrevet på deres private fb profil, hvorefter medierne så koger suppe på det...

Nu er det så offentligt når det er en Facebook profil også selv om det kun er venner der kan se det

Og poster man det på Facebook så er det fordi man ønsker folk skal læse det

Anmeld Citér

29. april 2015

Mom

Profilbillede for Mom
alenemor42 skriver:

Nu er det så offentligt når det er en Facebook profil også selv om det kun er venner der kan se det

Og poster man det på Facebook så er det fordi man ønsker folk skal læse det

Men det betyder ikke man havde regnet med at det kom på forsiden af eb eller bt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.