lineog4 skriver:
Foragret er nok så stærkt ord for mig. Men jeg er dybt overrasket over man som voksen ikke selv tager ansvar til den famøse koncert.
Ja måske har arrangørerne ikke skabt verdens bedste arrangement, men man var jo ikke påkrævet at blive. Man må jo gerne tænke selv og selv træffe et valg.
Står jeg med mine unger et eller andet sted og kan se det her ikke blive en god oplevelse, jamen så træffer jeg da som voksen bare valget om at gå og så er det det.
Jeg læste forældre der gik i selvsving over sikkerheden ikke var i orden, øhhh men du blev alligevel????
Og jo det gør ondt i hjertet når ens lille pus bliver skuffet, men så er det man som forældre står klar med omsorg. For de skønne børn vil blive skuffet i livet, det være sig til en "dårlig" frost koncert, når bedsteveninden vælger en anden, når gaven under træet ikke var den barbidukke hest man havde ønsket sig siden sidste jul osv. Vi kan ikke skåne vores børn for skuffelser, men vi kan hjælpe dem til at klare dem. Og det er altså ikke ved at klage højlydt, råbe af de andre, skubbe osv. Men ved aom voksen at tage et valg og give omsorg.
med hensyn til dyrekortene, hmm. Om det er falsk reklame skal jeg ikke udtale mig om. Men igen lidt omtanke må da være på sin plads. Mine drenge deler også en bog, og vi køber hverken mere eller mindre end vi plejer, og bliver bogen ikke fyldt, ja hvad så, så nyder vi de kort vi har 
Men udover det går alt det her ikke meget godt i tråd med den fantastiske guldvase 
Åh Gud ja kahler vasen... Puha ja...