Jeg er så foraget over forældre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.693 visninger
40 svar
61 synes godt om
29. april 2015

Sprit25

Først kom Frost gate og nu er klage over dyrekort. 

Ih hvor bliver jeg mega sur! Helt ærligt! Nu var jeg ikke tilstede på gammel torv men helt ærligt hvad havde folk forventet? 

Ang dyrekort. Det er jo samlekort og en konkurrence så dermed får alle ikke hvad de vil! Hvordan skal vores børn lærer at dele og hensyn hvis forældrene ikke viser vejen?! 

Og samtidig har jeg en bekendt i Nepal der hader at hun skal rejse derfra og hjem til alt godt når der er børn der ikke får mad

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Ih hvor bliver jeg mega sur! Helt ærligt! Nu var jeg ikke tilstede på gammel torv men helt ærligt hvad havde folk forventet? 

Ang dyrekort. Det er jo samlekort og en konkurrence så dermed får alle ikke hvad de vil! Hvordan skal vores børn lærer at dele og hensyn hvis forældrene ikke viser vejen?! 

Og samtidig har jeg en bekendt i Nepal der hader at hun skal rejse derfra og hjem til alt godt når der er børn der ikke får mad

I dag skal der bare brokkes over alt!!! Alt fra gratis ting til at julekalender kommer for sent.  Der er hele tiden nogen der brokker sig, hvor vi andre sidder og ryster på hovedet og tænker; ikke igen. 

Jeg er faktisk glad for at jeg voksede op før alt det her brokkeri, og hvad mere der er, km frem. Jeg er så træt af at høre forældre brokker sig over alt!!! 

Anmeld Citér

29. april 2015

B&J

Jeg tror ang. de dyr kort er det er hyggeligt at bytte osv. og det elsker jeg selv. og min søn syntes det er såååå SJOVT!

MEN:

det er næsten alle der mangler de samme og tror desværre der er mange børn der ikke får deres bøger fyldt med samle kort og det syntes jeg er forkert. for det er jo det børene ønsker at få bogen fyldt for det er jo spænde og se hvad der er på det nye kort og lære noget om det dyr...'

lige som med bog nr. 1

jeg brokker mig ikke over det men tror der er mage der bliver kede af de ikke får bogen fyldt.

og ja vi er gode til at brokke os og ja sådan er dagens Danmark. og hvis vi ikke brokker os er der mange andre ting desværre.

Anmeld Citér

29. april 2015

Sprit25

B&J skriver:

Jeg tror ang. de dyr kort er det er hyggeligt at bytte osv. og det elsker jeg selv. og min søn syntes det er såååå SJOVT!

MEN:

det er næsten alle der mangler de samme og tror desværre der er mange børn der ikke får deres bøger fyldt med samle kort og det syntes jeg er forkert. for det er jo det børene ønsker at få bogen fyldt for det er jo spænde og se hvad der er på det nye kort og lære noget om det dyr...'

lige som med bog nr. 1

jeg brokker mig ikke over det men tror der er mage der bliver kede af de ikke får bogen fyldt.

og ja vi er gode til at brokke os og ja sådan er dagens Danmark. og hvis vi ikke brokker os er der mange andre ting desværre.

Naturligvis kan jeg godt forstå at børnene bliver kede af det, men er det ikke også en god måde at lære børn man ikke altid får alt i livet? 

Der er skrevet en decideret klage og jeg synes bare det går over gevind

Anmeld Citér

29. april 2015

Kløver

Sprit25 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig. Aner intet om denne der koncert men synes dyrekortene har taget overhånd 

folk sælger dem på nettet og slås om dem som var det gær eller benzin under krisen i 97 :-0

jeg samler dem hvis jeg handler, ikke til mine unger, for de samler ikke (den ældste blev 4 i jan) men til bekendtes unger. Så giver dem væk men at folk nærmest hamstrer bliver jeg så forundret over.... 

Anmeld Citér

29. april 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg kan sagtens forstå, hvad du mener. Men jeg kan ikke lade være med at tænke, at det er lige lovlig smart af Føtex at underproducere bestemte kort, så folk køber for 100,- igen i igen i håb om at få de kort..

Anmeld Citér

29. april 2015

B&J

Sprit25 skriver:

Naturligvis kan jeg godt forstå at børnene bliver kede af det, men er det ikke også en god måde at lære børn man ikke altid får alt i livet? 

Der er skrevet en decideret klage og jeg synes bare det går over gevind

Jo det er noget man skal lære sine børn men må indrømme lige sådan noget plejer der jo at være til alle så de får en fuldt bog, og min dreng vil bestemt ikke have alt og er ikke en det vil have eller bliver sur. Men kan godt forstå at bogen betyder meget for ham han går op i det syntes det er spænde også kun får en halv bog det er træls.

Anmeld Citér

29. april 2015

Sprit25

PUHK skriver:

Jeg kan sagtens forstå, hvad du mener. Men jeg kan ikke lade være med at tænke, at det er lige lovlig smart af Føtex at underproducere bestemte kort, så folk køber for 100,- igen i igen i håb om at få de kort..

Men hvem er det så der er den kloge min pointe er bare mere jeg syne der er børn bare i dk der har det forfærdeligt så det burde fylde mere

Anmeld Citér

29. april 2015

Sprit25

B&J skriver:

Jo det er noget man skal lære sine børn men må indrømme lige sådan noget plejer der jo at være til alle så de får en fuldt bog, og min dreng vil bestemt ikke have alt og er ikke en det vil have eller bliver sur. Men kan godt forstå at bogen betyder meget for ham han går op i det syntes det er spænde også kun får en halv bog det er træls.

Jeg kan da også forstå det betyder meget men nu læste jeg en artikel med en mor der havde købt mærker for 32.000 og det var det hun fokuserede på. Ikke på hendes barn men på ha' ha'

Anmeld Citér

29. april 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Når man lever i et godt land som DK hvor de fleste heldigvis har det godt, så vil de være luksustingene som der klages over, det er ikke så mærkeligt. 

Og hvis ingen må klage så længe der er andre der har det værre end en selv, så er der vist ingen som skal klage

Jeg er enig i det med koncerten og dyrekortene, men det får mig ikke til at græmmes over diverse forældre, da hver især vælger deres egne kampe.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.