BigHope13 skriver:
Vi er selvfølgelig alle sammen meget forskellige.
men personligt ville jeg godt nok være skræmt i et forhold hvis man efter så kort tid allerede har planlagt fremtiden så nøje som fælles bopæl og hvornår børn skal ankomme.
Det er da nu man skal være stormene forelskede og kun tænke i nuet....
Jeg fandt sammen med min kæreste for 8 år siden, og vi startede som en flirt( vi kendte hinanden lidt gennem fælles venner) senere blev vi kærester men også bedste venner, vi taler om alt., og ofte så bliver vi begge forbløffet over dem som har problemer i forholdet, for det virker bare ikke til at man taler sammen, man taler ikke om problemerne.
du nævner selv du har problemer med hygiejnen hos ham, at det ikke føles som om han ved hvad han skal når i har sex! Prøv at tale med ham om det, det kunne jo ske han fik øjnene op for noget han ikke er klar over.
en anden personlig holdning jeg har er så også at hvis man har så mange problemer inden man flytter sammen så er det måske ikke helt rigtigt
men det er kun dig der kan mærke om det skal være jer eller ej, lad være med kun at tænke på at han er perfekt for fremtiden, du skulle jo også gerne være lykkelig nu
Det er egentlig meget rigtigt, at det ikke kun skal gælde fremtiden, men at jeg også skal være lykkelig nu... Glad er jeg, periodevis, når vi ikke skændes (sikkert pga anspændtheden fra min side), men jeg er ikke lykkelig!