Skal jeg ende det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2015

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Det lyder da helt håbløst! Hvorfor skal du være kærester med ham? I har kun været kærester et øjeblik, og du lyder nærmest frastødt... 

Er dét en form for skrukhed, der gør dig vanvittig? 

Jeg tror ikke det er skrukhed, men det er helt klart en medvirkende faktor, da jeg har en sygdom der nedsætter min fertilitet meget ifht "normale" kvinders, så jeg skal gerne i gang med at få børn inden for et par år... Ellers vil jeg få rigtig svært ved det 

Men ja, frastødt rent fysisk er måske lidt hårdt sagt, men jeg er i hvert fald ikke 100% tiltrukket, som jeg jo burde være 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Det lyder som om, at rent praktisk, så passer alting bare perfekt sammen, men følelsesmæssigt og seksuelt, så er det en anden ting. 

Især det med at du ikke savner ham, det virker lidt bekymrende. Jeg kan savne min kæreste når han er på arbejde og jeg i skole, og glæder mig til vi skal ses  

Det er også det med det manglende savn der nager mig allermest... For jeg kan garantere for at jeg savnede min eks så det føltes som om atmit indre blødte, i starten af vores forhold... Senere blev det til en forventningsglæde om at give ham et knus og dufte/mærke ham efter en dag væk fra hinanden, og høre ham fortælle om sin dag  Det har jeg jo slet ikke her, og det piner mig, for det er igen, bare så rigtigt med alle de sekundære faktorer 

Anmeld Citér

27. april 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

For mig lyder det som om du er forelsket i drømmen og ikke i manden, og det er synd for jer begge to. Som jeg ser det er der ingen fremtid i det forhold

Anmeld Citér

27. april 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Du siger det selv: "Jeg oplever ikke at få den der kildende fornemmelse i kroppen når jeg tænker på ham, og fysisk er jeg ikke særlig tiltrukket af ham heller  Men ALT passer bare sammen, og han er så rigtig for mig!"

I mit univers er han ikke den rigtige for dig hvis du ikke tænder på ham. Det er da det grundlæggende i et forhold at du skal tænde på ham! Jeg har været i et forhold hvor han på ingen mulig måde var den rigtige for mig men jeg tændte for stygt på ham! Og sneg med ud i frokostpauserne på gym og var sammen med ham! Det duede bare ikke fordi vi ikke var rigtige for hinanden! Du skal ikke være i et forhold du ikke har lyst til! Du skal ville have 5000% og bare ville ham. Specielt efter kun 4 mdr!

Du har helt ret i at det er rigtig vigtigt at tænde på sin kæreste, og igen (jeg refererer meget til min eks, men det er det eneste jeg har at holde det op imod) så var det helt anderledes med min eks... Jeg så ingen andre end ham, jeg havde lyst til ham hele tiden, jeg blev helt elektrisk bare han rørte ved mig, og jeg savnede ham rigtig meget hele tiden... Med min nuværende kæreste er det som om at alt er lidt mere akavet og stift, han lukker døren til toilettet hvis bare han skal tisse, og jeg har ikke lyst til at klæde mig af foran ham med lyset tændt... Med min eks kunne jeg daldre halvnøgen rundt i huset den halve dag og være uberørt af det... 

Anmeld Citér

27. april 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Det er også det med det manglende savn der nager mig allermest... For jeg kan garantere for at jeg savnede min eks så det føltes som om atmit indre blødte, i starten af vores forhold... Senere blev det til en forventningsglæde om at give ham et knus og dufte/mærke ham efter en dag væk fra hinanden, og høre ham fortælle om sin dag  Det har jeg jo slet ikke her, og det piner mig, for det er igen, bare så rigtigt med alle de sekundære faktorer 

Jeg lover dig, at du kan finde en der passer perfekt til dig, samtidig med at du følelsesmæssigt og seksuelt vil længes efter ham Du må ikke lade dig nøjes 

Anmeld Citér

27. april 2015

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

For mig lyder det som om du er forelsket i drømmen og ikke i manden, og det er synd for jer begge to. Som jeg ser det er der ingen fremtid i det forhold

Det er måske rigtigt, for nej, hvis jeg holder det op mod min eks, så er det her en lidt fesen forelskelse ved siden af 

Anmeld Citér

27. april 2015

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Vi er selvfølgelig alle sammen meget forskellige.

men personligt ville jeg godt nok være skræmt i et forhold hvis man efter så kort tid allerede har planlagt fremtiden så nøje som fælles bopæl og hvornår børn skal ankomme. 

Det er da nu man skal være stormene forelskede og kun tænke i nuet.... 

Jeg fandt sammen med min kæreste for 8 år siden, og vi startede som en flirt( vi kendte hinanden lidt gennem fælles venner) senere blev vi kærester men også bedste venner, vi taler om alt., og ofte så bliver vi begge forbløffet over dem som har problemer i forholdet, for det virker bare ikke til at man taler sammen, man taler ikke om problemerne.

du nævner selv du har problemer med hygiejnen hos ham, at det ikke føles som om han ved hvad han skal når i har sex! Prøv at tale med ham om det, det kunne jo ske han fik øjnene op for noget han ikke er klar over.

en anden personlig holdning jeg har er så også at hvis man har så mange problemer inden man flytter sammen så er det måske ikke helt rigtigt

men det er kun dig der kan mærke om det skal være jer eller ej, lad være med kun at tænke på at han er perfekt for fremtiden, du skulle jo også gerne være lykkelig nu

Det er egentlig meget rigtigt, at det ikke kun skal gælde fremtiden, men at jeg også skal være lykkelig nu... Glad er jeg, periodevis, når vi ikke skændes (sikkert pga anspændtheden fra min side), men jeg er ikke lykkelig! 

Men jeg tænker hele tiden på om jeg mon kan blive det, og hvad der så skal til 

Anmeld Citér

27. april 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg lover dig, at du kan finde en der passer perfekt til dig, samtidig med at du følelsesmæssigt og seksuelt vil længes efter ham Du må ikke lade dig nøjes 

Det er nemlig det, og jeg ved ikke om jeg nøjes med lige nu, eller om det er mig den er gal med  Der er bare noget inden i mig der bliver ved med at fastholde denne her tvivl følelse, som jeg absolut ikke mener bør være der 

Anmeld Citér

27. april 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Du har helt ret i at det er rigtig vigtigt at tænde på sin kæreste, og igen (jeg refererer meget til min eks, men det er det eneste jeg har at holde det op imod) så var det helt anderledes med min eks... Jeg så ingen andre end ham, jeg havde lyst til ham hele tiden, jeg blev helt elektrisk bare han rørte ved mig, og jeg savnede ham rigtig meget hele tiden... Med min nuværende kæreste er det som om at alt er lidt mere akavet og stift, han lukker døren til toilettet hvis bare han skal tisse, og jeg har ikke lyst til at klæde mig af foran ham med lyset tændt... Med min eks kunne jeg daldre halvnøgen rundt i huset den halve dag og være uberørt af det... 

I starten er alt lidt mere kavt. Og altså jeg har været sammen med min kæreste i 6 år og har en datter og han lukker stadig døren når han tisser Noget med at bevare mystikken :')  

Forhold er forskellige så du skal stoppe at sammenligne med din eks. Jeg har aldrig haft 2 ens forhold, han er jo også en anden manden end din eks Men som minumum og specielt i starten af forholdet skal du da have lyst til at være nøgen med ham

Anmeld Citér

27. april 2015

SandraXOXO

Du beskriver mit gamle forhold. Og vi holdt ud, byggede rede og fik perfekte børn. Men efter 8 år endte jeg med at hade både ham og jeg selv, for vi levede på en løgn. Vi var nemlig kun perfekte på papiret og har aldrig været forelskede i hinanden. Livet er for kort til at nøjes. Ihvertfald for mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.