Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
En bekendt har en "veninde" (er 99% sikker på at de er kærester) og hendes datter til at bo hos sig. Hun kører dagligt rundt i hans bil og sover der hver nat.
Men hun får stadig sine enlig-ydelser! Er det bedrageri nok til at melde det, eller hvad tænker i?
Det har stået på i over en måned.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Medmindre du har bevis for at de faktisk er kærester og det ikke blot er en overgangsperiode pga problemer med hendes bolig eller lignende så ville jeg bare lade det være...
hvis de rent faktisk bedrager så vil det blive opdaget på et tidspunkt og de vil få et ordentlig smæk økonomisk...
Wampires skriver: Medmindre du har bevis for at de faktisk er kærester og det ikke blot er en overgangsperiode pga problemer med hendes bolig eller lignende så ville jeg bare lade det være... hvis de rent faktisk bedrager så vil det blive opdaget på et tidspunkt og de vil få et ordentlig smæk økonomisk...
Men har man ikke pligt til at melde det egentlig?
Jeg ville blande mig helt udenom.
Anonym skriver: Men har man ikke pligt til at melde det egentlig?
jo hvis du er vidne til bevidst bedrageri....
Men du kan jo ikke være sikker på det...
Wampires skriver: jo hvis du er vidne til bevidst bedrageri.... Men du kan jo ikke være sikker på det...
Jo, jeg er ret sikker i min sag.
Hun har bolig få 100 meter fra ham, som intet fejler. Kender dem der har boligblokken. Hun har desuden også egen bil.
Jeg ville blande mig helt udenom og stoppe med at betragte mig selv som vedkommendes veninde hvis jeg gik i så små sko.
Hvis du egentlig ikke aner hvad der forgår ville jeg finde en hobby at stikke min snude i istedet. Der kan jo være en milion gode grunde du ikke lige kender til, og måske har hun mere end rigeligt at slås med uden at folk uberettiget begynder at anklage hende for at være kriminel.
SandraXOXO skriver: Hvis du egentlig ikke aner hvad der forgår ville jeg finde en hobby at stikke min snude i istedet. Der kan jo være en milion gode grunde du ikke lige kender til, og måske har hun mere end rigeligt at slås med uden at folk uberettiget begynder at anklage hende for at være kriminel.
Så det vil sige at hvis min mand og jeg lader os skille, flytter fra hinanden, men stadig bruger al vores tid sammen og jeg får enlige ydelser, boligsikring og friplads, så er det stadig i orden?
FN skriver: Jeg ville blande mig helt udenom og stoppe med at betragte mig selv som vedkommendes veninde hvis jeg gik i så små sko.
Som sagt er det en bekendt og ikke en ven.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128