SCREWD af en sælger på nettet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
SussieOx skriver:

Har også været det igennem, og har en veninde der er blevet snydt et par gange igennem QXL og dba for flere tusinde også .. rigtig øv!

Giv endelig lyd når hun har fået tørt på

Ei hvor træls... Også endda på qxl, hvor man er rimelig sikker. Min mand har handlet meget på qxl og eraldrig blevet snydt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så svarede Maria Jensen på mail. Så jeg ringer endnu ikke og sviner hende til. Hun siger at hendes kæreste er gået fra hende og hun nu står alene med 2 børn og at hun derfor var kommet fra, at sende mine bukser og hun undskylder. MMmm..

Hvis det er rigtig er det self synd for hende... men altså. Jeg er i hvertfald glad for at hun svarede... Og så ser jeg lige en uges tid eller noget, før jeg ringer til hende...

Men det var så lige updaten.

Anmeld

14. september 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Så svarede Maria Jensen på mail. Så jeg ringer endnu ikke og sviner hende til. Hun siger at hendes kæreste er gået fra hende og hun nu står alene med 2 børn og at hun derfor var kommet fra, at sende mine bukser og hun undskylder. MMmm..

Hvis det er rigtig er det self synd for hende... men altså. Jeg er i hvertfald glad for at hun svarede... Og så ser jeg lige en uges tid eller noget, før jeg ringer til hende...

Men det var så lige updaten.

Dejligt.... Er spændt på om du får dem... Og ja, hvis hun taler sandt er det da rigtig synd, og også forståeligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.