SCREWD af en sælger på nettet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.523 visninger
42 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ARGH, hvor er jeg bare mega irriteret....

For mere end en måned siden købte jeg et par bukser på dba.dk - eller troede jeg i hvertfald

Jeg satte pengene over til hende og hun skrev at hun ville sende dem 'på mandag'...

Det er mere end en måned siden nu og jeg har ikke fået en skid.

Jeg kan ikke slå hende op, fordi hendes mail hedder maria_jensen1988@yahoo.com. Der er nok rimelig mange der hedder Maria Jensen ik?!...

ER der nogen der ved, om man kan slå navnet bag en yahoomail op? så jeg evt. kunne slå hendes telefon nummer op og ringe til hende. 

Jeg ved godt at det ikke er en herregård, men 250 kr er også en slags penge!!!... Og jeg er virkelig bare træls over, at hun bare ditcher det...

Men så har jeg også prøvet at blive taget i måsen ved nethandel... Så har jeg da lært det. Ikke handler på dba. men på trendsales og qxl eller noget, hvis jeg skal sætte penge over til folk i hvertfald

Æv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

dorthemus

ØV hvor træls  Jeg forstår ikke sådanne mennesker...

Anmeld

9. september 2009

Vingummien

Tror du skal have fat i banken, og høre om de kan hjælpe dig

Anmeld

9. september 2009

fit_fys

Ej hvor ærgerligt! Nogle folk er bare ikke til at stole på..
Men ja, prøv at kontakte din bank og få sporet det konto nummer du overførte pengene til...

Håber du finder hende..

Anmeld

9. september 2009

Mira0911

Kan man ikke kontakte dba, og så må de kontakte hende - ligesom på TS...

Anmeld

9. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Zafir skriver:

For mere end en måned siden købte jeg et par bukser på dba.dk - eller troede jeg i hvertfald

Jeg satte pengene over til hende og hun skrev at hun ville sende dem 'på mandag'...

Jeg kan ikke slå hende op, fordi hendes mail hedder maria_jensen1988@yahoo.com. Der er nok rimelig mange der hedder Maria Jensen ik?!...

ER der nogen der ved, om man kan slå navnet bag en yahoomail op? så jeg evt. kunne slå hendes telefon nummer op og ringe til hende. 

Jeg ved godt at det ikke er en herregård, men 250 kr er også en slags penge!!!... Og jeg er virkelig bare træls over, at hun bare ditcher det...

Men så har jeg også prøvet at blive taget i måsen ved nethandel... Så har jeg da lært det. Ikke handler på dba. men på trendsales og qxl eller noget, hvis jeg skal sætte penge over til folk i hvertfald

Æv...

Gå op til din bank og sig at denne kvinde har snydt dig, om de så ikke kan hjælpe med og få dine penge tilbage. Det burde de godt kunne..
Og så kan du jo melde hende inde på dba... så andre ikke bliver udsat for det samme. Held og lykke.

Anmeld

9. september 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Æv...

jeg fik at vide af min bank, at hvis man altid bruger sit kort til at handle med (jeg har visa electron) så kan du altid bede banken om at hive dine penge tilbage, hvis noget skulle gå galt....

ud over det så har jeg desværre ingen svar til dig.... det er sgu sur røv altså.... har du prøvet at kontakte hende???

Anmeld

9. september 2009

Tina2

Har aldrig handlet på dba andet end ting vi selv har hentet.....

Tøj osv køber jeg KUN på trendsales..... Der er både navn, adresse, mailadresse og mobilnummer på sælger/køber.....

Så ved faktisk ikke lige hvad du kan gøre.....

Anmeld

9. september 2009

SHERO

Der er nok ikke meget du kan gøre desværre, du kan ikke søge på kontonr uden politiets godkendelse, og man kan ikke sporer en yahoo mail...  Så længe du selv har overført pengene kan banken heller ikke trække dem tilbage. Derfor man helst skal undgå bankoverførelser, og kun handle på sider hvor man kan betale, dem har banken nemlig mulighed for at tilbageføre.

Anmeld

9. september 2009

Pige2009

Zafir skriver:

Æv...

Se om du ikke kan spore IP adressen på mailen. På den måde kan man se hvilken computer den er sendt fra og spore afsender.

Kontakt også banken, for bankoverførsler kan altid spores.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.