SCREWD af en sælger på nettet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

mariamiss6

qp skriver:

Jeg har fundet bitchen på nettet... tlf nr og adresse. Har sendt dig brev 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

qp

qp skriver:

Synes du skal være ret hård ved hende når du ringer hende op - , undlad i første omgang, at sige hvem du er men spørg om hun er Maria Jensen, spørg om adressen er korrekt osv.... Først herefter skal du presentere sig selv, sig at du sidder med en udfyldt anmeldelse til politiet  -  og at du, inden du sender den afsted gerne vil give hende en chance for enten, at returnere pengene eller levere varen...

Kh qp

Anmeld

10. september 2009

qp

mariamiss6 skriver:

Tror der gemmer sig en lille detektiv i mig...

Anmeld

10. september 2009

mariamiss6

qp skriver:

Tror der gemmer sig en lille detektiv i mig...

hehe måske. fandt du det bare ud fra mailen? for hvordan kan du være sikker på du har fundet den rigtige?

Anmeld

10. september 2009

qp

Jamen jeg googlede mailen som ledte mig til noget fra DBA hvor hun tilfældigvis skriver hvilken by hun bor i... og siden slo jeg navnet + byen op på DGS og tada....

Anmeld

10. september 2009

mariamiss6

qp skriver:

Jamen jeg googlede mailen som ledte mig til noget fra DBA hvor hun tilfældigvis skriver hvilken by hun bor i... og siden slo jeg navnet + byen op på DGS og tada....

aaaaarh du er sgu smart er du hehehe...

Anmeld

10. september 2009

Henriette72

qp skriver:

Ha ha du er for sej

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

Tak - skrev også til dig på mail. Jeg havde slet ikke tænkt på at gøre det som du gjorde ... Jeg tænkte jeg bare. æv, masser hedder Maria Jensen!!...

Jeg skal bare ringe til hende, når jeg ikke er på arbejde!

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

Synes du skal være ret hård ved hende når du ringer hende op - , undlad i første omgang, at sige hvem du er men spørg om hun er Maria Jensen, spørg om adressen er korrekt osv.... Først herefter skal du presentere sig selv, sig at du sidder med en udfyldt anmeldelse til politiet  -  og at du, inden du sender den afsted gerne vil give hende en chance for enten, at returnere pengene eller levere varen...

Kh qp

Jeg tror ikke bare du er detektiv, jeg tror du er kriminalassistent!!!! HEHE ...

Jeg skal lige være lidt modig inden jeg skruer bissen på. Jeg er ikke så god til det med bissen.

Og hun kan jo bare smække røret på... ARGH. Men så må jeg bare spamme hende med sms'er eller breve.

Anmeld

10. september 2009

Ina33

DatterMalou skriver:

Gå op til din bank og sig at denne kvinde har snydt dig, om de så ikke kan hjælpe med og få dine penge tilbage. Det burde de godt kunne..
Og så kan du jo melde hende inde på dba... så andre ikke bliver udsat for det samme. Held og lykke.

Jeg har prøvet det samme, og banken kan kun hjælpe hvis hun har brugt dankort (visakort), når det er en bankoverførsel, kan banken ikke hjælpe

Jeg mistede for nogle år siden 2000,- på dette stunt.. Øv

MVH
Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.