SCREWD af en sælger på nettet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så måske kan jeg få banken til at finde hendes navn og adresse, så jeg kan kontakte hende på andet end mail?

For jeg er godt klar over at jeg ikke kan få pengene retur på en kontooverførsel...
Det er også mere princippet!!! Jeg syntes der er træls. jeg syntes bare det er en svinestreg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

SHERO

Zafir skriver:

Så måske kan jeg få banken til at finde hendes navn og adresse, så jeg kan kontakte hende på andet end mail?

For jeg er godt klar over at jeg ikke kan få pengene retur på en kontooverførsel...
Det er også mere princippet!!! Jeg syntes der er træls. jeg syntes bare det er en svinestreg...

Tvivler meget.... Vi havde en kunde der fik udleveret varer for knap 40.000 efter kun at ha betalt et dep på 1000 kr, vi kunne ikke spore kunden, jeg kontaktede både bank og pbs, og bankerne må ikke udlevere nogen oplysninger om deres kunder uden politiet er indvoldveret...

Anmeld

9. september 2009

Moderator

Tullen85 skriver:

Tvivler meget.... Vi havde en kunde der fik udleveret varer for knap 40.000 efter kun at ha betalt et dep på 1000 kr, vi kunne ikke spore kunden, jeg kontaktede både bank og pbs, og bankerne må ikke udlevere nogen oplysninger om deres kunder uden politiet er indvoldveret...

Hmmm...

Så man skal melde det til politiet, selvom det kun er så få penge? eller rent principielt, skal man melde det uanset, om de vil se det som en bagatel eller ej?

Anmeld

9. september 2009

Isabeau

Det er sgu da træls. Jeg har selv prøvet det en del gange, så derfor køber jeg aldrig ting over dba.dk mere. Møbler og lign. "store ting" kan man heldigvis hente selv og så betale der, men tøj og lign."små ting", som skal sendes med posten og folk som siger, de vil ha´ pengene sendt først - dem gider jeg ikke handle med. Der er simpelthen så mange svindlere...

Og nu er det nok for sent at annullere kontooverførslen?

Anmeld

9. september 2009

SHERO

Zafir skriver:

Hmmm...

Så man skal melde det til politiet, selvom det kun er så få penge? eller rent principielt, skal man melde det uanset, om de vil se det som en bagatel eller ej?

Det er lidt op til dig, men hvis du ønsker at få oplysninger om hende er det den eneste mulighed. Ved så ikke om politet vil hjælpe når det handler om så "lidt".

Anmeld

9. september 2009

Moderator

Tullen85 skriver:

Det er lidt op til dig, men hvis du ønsker at få oplysninger om hende er det den eneste mulighed. Ved så ikke om politet vil hjælpe når det handler om så "lidt".

Det tror jeg helt bestemt IKKE politiet vil. Der skal man jo være halv-død, hvis de skal hjælpe. Det er heller ikke fordi hun ska sættes i fængsel eller noget, for så få penge. Det er bare mere princippet i at man ikke skal tage måsen på nogen!

Nu har jeg skrevet til banken og til dba.dk så må jeg se om jeg kan få rykket hende i ørerne...

Anmeld

9. september 2009

Mie A

Skod situation - Fik sgu også lige sved på panden - da jeg lige har overført penge til en fra guloggratis. Så jeg slog lige hendes navn op - måtte jo lige se om hun findes og sørme om det ikke er Rikke her fra baby.dk ! Lille verden!
Men jeg er spændt på om dba kan hjælpe dig - det håber jeg.

Anmeld

9. september 2009

Ni-ko-li-ne

har selv været ude for dette!!

overfør aldrig penge uden kvittering.....

ring til hendes bank, og derefter til politiet... det kan godt være det er dig der har været naiv men det hun gør er ulovligt

Anmeld

9. september 2009

qp

Jeg har fundet bitchen på nettet... tlf nr og adresse. Har sendt dig brev 

Anmeld

10. september 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

tror ikke banken må udlevere de oplysninger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.