Så forfærdeligt ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Samus1983 skriver:

Nå okay.. sad næsten lige og blev helt harm over nogle kunne finde på at sætte den slags voldige klip på youtube..

Men det lyder til at være en meget tragisk og sørgeligt historie. Og får en virkelig til at tænke over hvor heldig man selv har været og hvor meget man selv vil gøre for at ens børn aldrig skal opleve den slags umenneskelige handlinger, nogle  mennesker kan udsætte andre for...

Nej og det er det jeg siger. Jeg syntes - om end ikke at den er frygtelig forfærdelig - så håber jeg ikke at den lille piges død har været forgæves... For det er virkelig sådan noget, man skal tænke over! Og få FJERNET DE BØRN FRA HJEMMET!!! SÅ TIDLIGT SOM MULIGT!!!

Det undrer mig bare endnu mere, der er billeder med pigen og moren... Og moren ser dejlig glad og kærlig ud. Hvordan helvede nogen kvinde I VERDEN kan lade sådanne ting gå udover sit barn?! FORSTÅR det simpelhten ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Isabeau

Så lige overskriften "så forfærdelig", og læste at nogle var forarget over at du har sat klippet ind...? De kan da bare lade være at trykke på "start". Jeg har ikke trykket på start, jeg kan sgu godt regne ud, det er noget forfærdeligt noget, når det nu også er overskriften... Så jeg læser bare med, hvad I andre skriver  

Anmeld

8. september 2009

FrkC

Aaaiii hvor frygteligt!!! Sidder med tårerne trillende ned ad kinderne  Hvor er det tragisk!! Stakkels lille smukke uskyldige pige og stakkels stakkels far!! Forstår ik hvordan nogen kan gøre noget så ondt!

Anmeld

8. september 2009

Lone Jakobsen

er også en af dem der har valgt ikke at trykke "start" da jeg er en overfølsom mor lige for tiden.
tuder simpelthen over det mindste....så nøjes med at læse hvad i andre har skrevet.

Anmeld

9. september 2009

..

Mebach skriver:

"Fedt, thanks for sharing"

Mette - som ikke gider have sådanne historier smidt i hovedet, og som undrer sig over folks trang til at pådutte andre dem!

ENIG!!!

Anmeld

11. september 2009

Ox.

Macrolf skriver:

ENIG!!!

Ej altså, nu må i lige tage den med ro, det er en meget sober video, som omhandler noget som der burde være mere fokus på, disse sager er noget der står mig meget nær, og hvis i ikke har lyst til at se videoen, så er det også helt okay, så lad være med at trykke, som der også er andre der har gjort, men ligefrem at blive sur, kan jeg simpelthen ikke forstå, det er jo ikke ligefrem fordi jeg ligger grimme og "ulækre" videoer op, tværtimod.

Jeg pådutter ikike nogen noget, man har altid et valg i en debat om man vil deltage eller ej, og hvis ikke i vil, så lad være, jeg presser jer dælme ikke til noget.

- Sussie, som er ved at være træt at at der kan være så kraftig en reaktion på noget der ikke var meningen der skulle være!

Anmeld

11. september 2009

Mira0911

SussieOx skriver:

Ej altså, nu må i lige tage den med ro, det er en meget sober video, som omhandler noget som der burde være mere fokus på, disse sager er noget der står mig meget nær, og hvis i ikke har lyst til at se videoen, så er det også helt okay, så lad være med at trykke, som der også er andre der har gjort, men ligefrem at blive sur, kan jeg simpelthen ikke forstå, det er jo ikke ligefrem fordi jeg ligger grimme og "ulækre" videoer op, tværtimod.

Jeg pådutter ikike nogen noget, man har altid et valg i en debat om man vil deltage eller ej, og hvis ikke i vil, så lad være, jeg presser jer dælme ikke til noget.

- Sussie, som er ved at være træt at at der kan være så kraftig en reaktion på noget der ikke var meningen der skulle være!

Jah der er nogen som reagere surt på det, og det kan man bare ikke smide på et debat side...

Lige præcis der for vi har "Ordet er frit" Og man kan bare lade vær med at trykke start...

Anmeld

11. september 2009

Ox.

Dutte84 skriver:

Jah der er nogen som reagere surt på det, og det kan man bare ikke smide på et debat side...

Lige præcis der for vi har "Ordet er frit" Og man kan bare lade vær med at trykke start...

Ja det er jo lige det.

Anmeld

11. september 2009

LotteGabriella

Pellemor skriver:

Jeg har valgt ikke at trykke play for jeg kan ikke tåle at se sådan noget uden at få ondt i hjertet - det kunne du jo også bare have gjort i stedet for at komme med en dum kommentar...
Men fatter slet ikke at man kan få sig selv at misbruge sit eget uskyldige lille barn...

Enig Har også valgt ikke at se den!!!!!!! Det er jo et frit valg, man får jo ikke stød af computeren eller noget fordi man IKKE gør det!!!! Og er i øvrigt er jeg også enig i at ordet er frit og gudske lov for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.