Så forfærdeligt ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.385 visninger
48 svar
0 synes godt om
7. september 2009

Ox.

Inde på facebook, er jeg medlem af gruppen stop child abuse, idag fik jeg sendt denne video, puha der fik jeg utallige klumper i halsen  ...

http://www.youtube.com/watch?v=yVr7uE1fjOA&eurl=http%3A%2F%2Fmedia%2Ecauses%2Ecom%2F544740%3Fp%5Fid%3D11971527%26ref%3Dmf&feature=player_embedded

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Rasmine

"Fedt, thanks for sharing"

Mette - som ikke gider have sådanne historier smidt i hovedet, og som undrer sig over folks trang til at pådutte andre dem!

Anmeld

7. september 2009

mariamiss6

Mebach skriver:

Mette - som ikke gider have sådanne historier smidt i hovedet, og som undrer sig over folks trang til at pådutte andre dem!

i overskriften stod der faktisk at det var noget ganske forfærdeligt.... så du kunne jo snildt have holdt snuden væk.... det er helt din fire vilje om du vil læse eller se den slags, der er ingen der pådutter dig noget som helst....

Jeg har hørt/set historien før..... og det ER virkelig forfærdeligt.... stakkels stakkels pige, og stakkels stakkels far....

Anmeld

7. september 2009

mor_sabina

SussieOx skriver:

Inde på facebook, er jeg medlem af gruppen stop child abuse, idag fik jeg sendt denne video, puha der fik jeg utallige klumper i halsen  ...

http://www.youtube.com/watch?v=yVr7uE1fjOA&eurl=http%3A%2F%2Fmedia%2Ecauses%2Ecom%2F544740%3Fp%5Fid%3D11971527%26ref%3Dmf&feature=player_embedded

Puha man bliver bare altid så dybt berørt når der er små børn indvolveret

Anmeld

7. september 2009

NaFe

Mebach skriver:

Som sagt kan man vel læse hvad der står inde du ser fimen..man skal jo selv trykke start....så forstår slet ikke din kommentar...usympatisk må man sige..

Og ja det er en forfærdeligt historie, har set den i flere udgaver før, syntes det giver stof til efter tanke...og man kigger da lige ekstra sødt på sit barn som lige får et ekstra ky og kram....

Anmeld

7. september 2009

FrkT

Puhhh ha, sidder med tårer rendende ned af kinderne nu, kan slet ikke tåle sådan noget, synes det er så sygt! Et uskyldigt lille barn. Nej hvor ville jeg ønske at sådanne mennesker blev fuldstændig TORTURERET til døde. Det er bare så forfærdeligt at der er nogle mennesker der er sådan, føj!

Anmeld

7. september 2009

Rasmine

Feluca09 skriver:

Som sagt kan man vel læse hvad der står inde du ser fimen..man skal jo selv trykke start....så forstår slet ikke din kommentar...usympatisk må man sige..

Og ja det er en forfærdeligt historie, har set den i flere udgaver før, syntes det giver stof til efter tanke...og man kigger da lige ekstra sødt på sit barn som lige får et ekstra ky og kram....

Du har ret, MEGA usympatisk!!!!!!!!!!

Jeg forstår simpelthen ikke folk opsøger sådanne ting.
Og NEJ, synes faktisk ikke jeg kan læse ud fra overskriften HVOR forfærdeligt det er.
Det kunne jo for eksempel være et indlæg om at ungen havde haft diarre i autostolen.

Anmeld

7. september 2009

FrkT

Mebach skriver:

Arj helt ærligt, sådan noget kan man da bare ikke blive sur over!?!?
Du kunne jo bare lade vær at se den, overskriften lød da ligesom også på at det absolut ikke var noget rart.

Anmeld

7. september 2009

NaFe

Mebach skriver:

Du har ret, MEGA usympatisk!!!!!!!!!!

Jeg forstår simpelthen ikke folk opsøger sådanne ting.
Og NEJ, synes faktisk ikke jeg kan læse ud fra overskriften HVOR forfærdeligt det er.
Det kunne jo for eksempel være et indlæg om at ungen havde haft diarre i autostolen.

Vis du læser hvad hun har skrevet øverst så står der a det handler om BØRNE MISHANDLING.....så det med a det sku være om diarre må du sku længere ud med. Du sku have læset indlægget ordentlig inden du trykkede start på filmen...for vis man ikke vil se det er det jo fair..men advaret var man sku....

Anmeld

7. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Mebach skriver:

Det er dog det mest dumme jeg længe har hørt, du kan vel for fanden læse!!!
Mette du er usympatisk!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.