Så forfærdeligt ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2009

FrkT

Feluca09 skriver:

Vis du læser hvad hun har skrevet øverst så står der a det handler om BØRNE MISHANDLING.....så det med a det sku være om diarre må du sku længere ud med. Du sku have læset indlægget ordentlig inden du trykkede start på filmen...for vis man ikke vil se det er det jo fair..men advaret var man sku....

ENIG! Synes det er noget vildt underligt noget at blive sur over!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Sjl-msl-Mkl

SussieOx skriver:

Inde på facebook, er jeg medlem af gruppen stop child abuse, idag fik jeg sendt denne video, puha der fik jeg utallige klumper i halsen  ...

http://www.youtube.com/watch?v=yVr7uE1fjOA&eurl=http%3A%2F%2Fmedia%2Ecauses%2Ecom%2F544740%3Fp%5Fid%3D11971527%26ref%3Dmf&feature=player_embedded

Jeg synes det er sindsygt at sådan noget kan lade sig gøre. Desværre er der mange af disse tilfælde.
Ord kan ikke beskrive hvor ond det gør og tænke på!

til alle der kigger på os, der oppe fra.

Anmeld

7. september 2009

mariamiss6

Mebach skriver:

Du har ret, MEGA usympatisk!!!!!!!!!!

Jeg forstår simpelthen ikke folk opsøger sådanne ting.
Og NEJ, synes faktisk ikke jeg kan læse ud fra overskriften HVOR forfærdeligt det er.
Det kunne jo for eksempel være et indlæg om at ungen havde haft diarre i autostolen.

ved du hvad den nye forside har en skide smart feature...... hvis du fører pilen henover en overskrift, og lader den hvile der, så får du de første par linier af indlægget op, på den måde kan du selv vælge om du vil åbne og læse resten....

Prøv det næste gang du er usikker på overskriften........

Jeg ved ikke om jeg vil kalde dig usympatisk, det synes jeg er lige at overdrive, for jeg går ud fra du har sympati for pigen og hendes far....
Men det er rigtig tarveligt at flippe sådan ud, over et simpelt indlæg på et forum. Kunne være det var vigtigt for trådstarter at komme af med det.....

Anmeld

7. september 2009

Ox.

Mebach skriver:

"Fedt, thanks for sharing"

Mette - som ikke gider have sådanne historier smidt i hovedet, og som undrer sig over folks trang til at pådutte andre dem!

Puha da, var ikke meningen jeg ville ophidse dig eller andre, men kan nu heller ikke se hvorfor du trykker på filmen når jeg har skrevet hvad det handler om, men undskyld fra min side af så.

Anmeld

7. september 2009

Rasmine

Feluca09 skriver:

Vis du læser hvad hun har skrevet øverst så står der a det handler om BØRNE MISHANDLING.....så det med a det sku være om diarre må du sku længere ud med. Du sku have læset indlægget ordentlig inden du trykkede start på filmen...for vis man ikke vil se det er det jo fair..men advaret var man sku....

Søtte, jeg har IKKE set filmen.
Jeg gider da ikke sidde og tude over en film jeg får kastet i hovedet.
Jeg synes ikke det på nogen måde passer ind på denne side!

Anmeld

7. september 2009

Sjl-msl-Mkl

SussieOx skriver:

Puha da, var ikke meningen jeg ville ophidse dig eller andre, men kan nu heller ikke se hvorfor du trykker på filmen når jeg har skrevet hvad det handler om, men undskyld fra min side af så.

Du skal da ikke undskylde, folk kan da lære og læse og evt lade vær med og starte en video....
Iøvrigt er det manglen på respekt og diskutere i sådan en tråd!

Anmeld

7. september 2009

Ox.

Mebach skriver:

Jamen endnu engang undskyld, det var altså ikke for at træde dig over tæerne, MEN jeg synes da der mangler fokus på det emne ... og den ligger under "ordet er frit" ...

Anmeld

7. september 2009

LotteN

Det var da bare en rigtig grim film... puha, man får hetl ondt i maven - som du også skriver...
Det må godt nok ikke være sjovt og være faren i denne historie. har godt nok ondt af den mand!

Anmeld

7. september 2009

Ox.

DatterMalou skriver:

Du skal da ikke undskylde, folk kan da lære og læse og evt lade vær med og starte en video....
Iøvrigt er det manglen på respekt og diskutere i sådan en tråd!

Ja det var ikke lige det der var meningen ihvertfald ...

Anmeld

7. september 2009

FrkT

Mebach skriver:

Altså vil mene at der er en grund til at denne kategori hedder "Ordet er frit", nemlig at ordet er frit. Og så må folk vel skrive om hvad de vil. Om jeg så har lyst til at skrive om et par sure sokker jeg fandt under sengen i går, så bør det vel være iorden!?  Du kan jo bare springe de indlæg, du ikke har interesse i at se, over.... latterligt at flippe ud over sådan noget, det synes jeg virkelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.