Så forfærdeligt ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2009

Zelania

Nu kan jeg selfølgelig ikke snakke for alle andre, men da jeg selv har været igennem noget lignene med en stedfar (vil ikke komme ind på detaljer) Så forholder det sig desværre sådan i mange tilfælde at enten moren ikke er klar over at stedfaderen mishandler barnet, eller hun ikke tør/vil gå fra ham. I mange tilfælde er manden også voldelig mod kvinden (ved ikke om det er tilfældet i videoen) Men derfor kan hun være underkuet af manden.

Det er dybt tragisk, men mishandling kan være alle steder, det kan være en lærer, naboen eller et familie-medlem.

Jeg tør godt sige det forekommer rigtig meget her i DK og kun en lille del bliver faktisk opdaget/dømt.

Så det er med at passe på børnene og se efter alle signalerne.

Stakkels børn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Trolde_mor

Hvor er det frygteligt!! Sidder med tårer i øjnene og hiver efter vejret. Uanset hvor forfærdeligt det er må det også minde os om at det sker over alt.
Vi må holde øjne og ører åbne, for at forhindre sådan noget i at ske..

http://www.youtube.com/watch?v=ZLwwy-g2wkc

Anmeld

7. september 2009

Pellemor

Jeg har valgt ikke at trykke play for jeg kan ikke tåle at se sådan noget uden at få ondt i hjertet - det kunne du jo også bare have gjort i stedet for at komme med en dum kommentar...
Men fatter slet ikke at man kan få sig selv at misbruge sit eget uskyldige lille barn...

Anmeld

7. september 2009

Ayasmor

Senia skriver:

Hvor er det frygteligt!! Sidder med tårer i øjnene og hiver efter vejret. Uanset hvor forfærdeligt det er må det også minde os om at det sker over alt.
Vi må holde øjne og ører åbne, for at forhindre sådan noget i at ske..

http://www.youtube.com/watch?v=ZLwwy-g2wkc

puh hvor var den hård!!!

Anmeld

7. september 2009

Klumpe-dumpe

SussieOx skriver:

Inde på facebook, er jeg medlem af gruppen stop child abuse, idag fik jeg sendt denne video, puha der fik jeg utallige klumper i halsen  ...

http://www.youtube.com/watch?v=yVr7uE1fjOA&eurl=http%3A%2F%2Fmedia%2Ecauses%2Ecom%2F544740%3Fp%5Fid%3D11971527%26ref%3Dmf&feature=player_embedded

Anmeld

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg syntes faktisk det værste ved det hele, var at hun virkelig havde en far der elskede hende... Og resten af familien der elskede hende.
Det er frygteligt. Stakkels stakkels pige. Jeg syntes faktisk at videoen er sober, og til med et formål!
Ligesom jeg påpegede tidligere idag, at det er alt for tit forældrenes hensyn der bliver taget, hvor det er de stakkels børn det går udover, der lider!!!

Uanset hvad, så er det børnenes tarv der kommer først. Men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor helvede den dommer gav moren pigen tilbage. det er mig fuldstændig uforståeligt...

Anmeld

7. september 2009

Zelania

Zafir skriver:

Jeg syntes faktisk det værste ved det hele, var at hun virkelig havde en far der elskede hende... Og resten af familien der elskede hende.
Det er frygteligt. Stakkels stakkels pige. Jeg syntes faktisk at videoen er sober, og til med et formål!
Ligesom jeg påpegede tidligere idag, at det er alt for tit forældrenes hensyn der bliver taget, hvor det er de stakkels børn det går udover, der lider!!!

Uanset hvad, så er det børnenes tarv der kommer først. Men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor helvede den dommer gav moren pigen tilbage. det er mig fuldstændig uforståeligt...

Det skulle ikke undrer mig hvis det er fra America, der kan de næsten komme afsted med hvad som helst!

Deres retsager er så korrupte.
Om ikke andet bare tænk hvad man kan blive sagsøgt for der.

Der er f.eks en dokumentar der kører jævnligt over canal digital der handler om hvordan grise bliver mishandlet på en farm, selvom dommeren så alle de tydelige beviser, selv video optagelser blev de fleste frikendt! Den var aldrig aldrig gået herhjemme.

Mener dokumentaren hed noget med "death on a factory farm" eller lignene.

Anmeld

7. september 2009

Samus1983

Jeg har ikke set videoen... Kan simpelthen ikke få mig selv til det!!!

Men siger i at man rent faktisk kan se at den lille pige bliver sparket og mishandlet på det klip????

Anmeld

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Samus1983 skriver:

Jeg har ikke set videoen... Kan simpelthen ikke få mig selv til det!!!

Men siger i at man rent faktisk kan se at den lille pige bliver sparket og mishandlet på det klip????

Nej, det er billeder af den skønneste kønneste lille pige, også noget tekst med hendes historie, og en fin sang.

Så det er det jeg skrev, at den var sober, syntes jeg... Tankevækkende...

Anmeld

7. september 2009

Samus1983

Zafir skriver:

Nej, det er billeder af den skønneste kønneste lille pige, også noget tekst med hendes historie, og en fin sang.

Så det er det jeg skrev, at den var sober, syntes jeg... Tankevækkende...

Nå okay.. sad næsten lige og blev helt harm over nogle kunne finde på at sætte den slags voldige klip på youtube..

Men det lyder til at være en meget tragisk og sørgeligt historie. Og får en virkelig til at tænke over hvor heldig man selv har været og hvor meget man selv vil gøre for at ens børn aldrig skal opleve den slags umenneskelige handlinger, nogle  mennesker kan udsætte andre for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.