What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Charlotte d. 17.-vb

Så har jeg søgt det! - men jeg er slet ikke afklaret med, om jeg vil have det, og om jeg er rigtigt klog...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

kongster-vb

Godt gået, Charlotte! Hvis (når) du nu kommer til samtale, så kan du jo se om du vil have det. Hvis du ikke vil, så har du fået træning i at søge job og gå til samtale og et rygklap ved at blive indkaldt til samtale.

Anmeld

17. februar 2011

Pia S-vb

Sådan Charlotte. Jeg hopper på Kongsters kommentar. Om du er rigtig klog eller ej, tror jeg ikke, jeg vil kommentere på ;)

Anmeld

17. februar 2011

Charlotte d. 17.-vb

Jeg skal til samtale allerede på mandag, ser det ud til - gisp, jeg kan ikke engang nå til frisøren først! Og hvad skal jeg tage på? - og kan jeg nå at smide 10 kg?

Anmeld

18. februar 2011

kongster-vb

Hehe - godt gået! Og ved du hvad? De samtaler jeg har holdt (på den anden side af bordet) har hverken handlet om tøj, hår eller vægt men om hvorvidt ansøgeren var kvik, kompetent og iøvrigt passede ind i virksomheden. Så et bad og lidt hårvoks er rigeligt :-) Knæk og bræk!

Anmeld

18. februar 2011

Pia S-vb

Håber du kan tænke på andet i løbet af weekenden ;) Break a leg!

Anmeld

18. februar 2011

Spunk-vb

Fedt! Jeg krydser fingre.

Anmeld

18. februar 2011

Johannamor-vb

Jeg håber, du får jobbet - hvis du vil have det! For mig at se er der ikke så meget at tænke over mere: Du har det ikke godt med den langtrukne afsked på din gamle skole. Og godt nok er det altid hårdt med et nyt job, men du behøver ikke bekymre dig, om dette job nu også er det helt rigtige for dig på sigt. Det er et sted, du kan være - og lære af - et par måneder frem mod sommerferien. Skulle du ikke få jobbet, så er jobsamtalen guld værd: Du lærer at sætte ord på noget, du skal sætte ord på til andre jobsamtaler, for at få det, til sommer, der bliver dit næste 'rigtige ' faste' job. Held og lykke!!!

Anmeld

18. februar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Håber du får det nye job. Tror egentlig ikke din 'gamle' leder bevidst forsøger at ødelægge noget for dig. Tror simpelthen bare han er så stresset at han ikke selv kan hænge sammen længere. Og en stresset chef kan ikke huske aftaler osv. Der må man bare klø på hvis man vil opnå noget. Synes det lyder lidt som om du fisker efter undskyldninger pt for ikke at have dårlig samvittighed over evt at forlade dit job før tid. Der er ikke noget at have dårlig samvittighed over. Du stopper jo alligevel om nogle mdr, så hvorfor ikke gøre situationen mere udholdelig for dig selv. Rigtig meget held og lykke mandag ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.