Johannamor: Det er rigtigt fint med en anden indfaldsvinkel - jeg er helt indiskutabelt meget sensitiv og føler mig meget let urimeligt behandlet, jo nok især af min 'bøddel'.
Der, hvor jeg mener, han træder helt ved siden af, er når han skriver en sms til mig og spørger om A, hvilket jeg straks svarer på og spørger ham om B - hvilket han ikke reagerer på. Særligt, når baggrunden for hans sms er en forglemmelse fra hans side. Mit spørgsmål havde været unødvendigt, hvis han havde holdt sit løfte i første omgang, så jeg synes, det er fair, at han 'rydder op' efter sin forsømmelse og som minimum fortæller mig, hvad jeg kan forvente.
Mht. weekend- og feriefri, så har han mange gange sms'et i weekends og ferier og forventet et hurtigt svar, men nu skrev jeg jo til ham fredag eftermiddag, straks efter hans besked til mig, så hvis han ønskede at holde fri straks derefter, skulle han vel slet ikke have skrevet og spurgt mig om noget på det tidspunkt.
Men - du har ret i, at jeg har nogle forventninger til ham, som i min optik er rimelige, men som nok vil føre til skuffelse på skuffelse, og at jeg skal drosle helt ned for håbet om at møde anerkendelse og en smule ekstra hensyntagen end normalt.
Min tillidsmand er gået ind i 'sagen' nu og vil kontakte lederen. Det er måske i virkeligheden rigtigt dumt, når jeg reelt meget nødigt vil opfattes som uroskabende og et irritationsmoment, men jeg synes samtidig, han skal vide, at al hans snak om menneskelighed og hensyn osv. let virker som tomme ord, når han ikke kan vise den respekt at besvare et simpelt spørgsmål. Det er jo ikke udtryk for en forventning om, at han skal tage sig 'særligt' af mig - det er noget, jeg til enhver tid ville forvente.
Anmeld