Hvor langt har I nået med julegaveindkøb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Charlotte d. 17.-vb

Caidas skrev:
Hvem har en gaveide til pige 10 år og dreng 12 år, som kun ønsker sig penge. Jeg giver ikke penge i julegave.
Giv drengen en sjov bog - min søn på 12 er vild med 'Ripleys - Du tror, det er løgn' som er sådan en slags 'opslagsbog' fuld af sjove, sære, klamme facts fra hele verden - med masser af fotos. Lidt i stil med Guiness Rekordbog, som også kunne være en ide - eller Børnenes Rekordbog. Pigen kan få nogle pynteting, fx smykker, en taske eller hårpynt fra HM - eller noget fint pynt til værelset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

ma08-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Caidas skrev:
Hvem har en gaveide til pige 10 år og dreng 12 år, som kun ønsker sig penge. Jeg giver ikke penge i julegave.
Giv drengen en sjov bog - min søn på 12 er vild med 'Ripleys - Du tror, det er løgn' som er sådan en slags 'opslagsbog' fuld af sjove, sære, klamme facts fra hele verden - med masser af fotos. Lidt i stil med Guiness Rekordbog, som også kunne være en ide - eller Børnenes Rekordbog. Pigen kan få nogle pynteting, fx smykker, en taske eller hårpynt fra HM - eller noget fint pynt til værelset.
Gode idéer :) Hvis der er en fodboldinteresseret, kan man få nogle bøger om fx de bedste fodboldspillere eller de bedste klubber til 150 kr., en fodboldhue fra en af de største klubber (fx Barcelona eller Liverpool) til ca. 120 kr. eller en stor fodboldvægkalender til 100 kr.

Anmeld

19. december 2010

Caidas-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Caidas skrev:
En god ide med en bog. Skal lige vende min hukommelse, for at komme i tanke om hvad han interesserer sig for.

Anmeld

21. december 2010

Soldanser-vb

Vi skal til svigermekanikken i Alpeland og hele min december har været præget af rejseaktivitet i arbejdsøjemed, så alle gaverne var købt inden vi var en uge inde i december. Der mangler dog en til svigerfar, som min mand har lovet at købe. Den er ikke købt endnu - og vi skal afsted i morgen...

Anmeld

21. december 2010

Det er stadig mig-vb

NU er jeg færdig med det hele :) :)

Anmeld

21. december 2010

Bellis-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
NU er jeg færdig med det hele :) :)
OS Mig :laugh: Fik lige klaret mandens, over nette - vi skal på kæresteweekend og ind og se Rytteriet :P Det bliver godt, og jeg tror han bliver så glad for den

Anmeld

22. december 2010

MetteM-vb

Jeg blev færdig i mandags :woohoo: .... Jeg begyndte også i mandags :laugh: Jeg har haft så travlt, at jeg besluttede at lave en liste og så sætte turbo på den ene dag, jeg havde ferie, og børnene var i skole/pasning. Og det er så ikke heeelt rigtigt, at jeg er færdig. Jeg mangler at strikke jakken til min yngste helt færdig, og så skal jeg have printet familiekalenderen til bedsteforældrene - men alt ikke-hjemmelavet er på plads :klap: MetteM

Anmeld

22. december 2010

ma08-vb

Bellis skrev:
vi skal på kæresteweekend og ind og se Rytteriet :P
Det var en god idé :) Hvordan kommer man ind at se Rytteriet?

Anmeld

22. december 2010

Bellis-vb

ma08 skrev:
Bellis skrev:
vi skal på kæresteweekend og ind og se Rytteriet :P
Det var en god idé :) Hvordan kommer man ind at se Rytteriet?
Belleavue :)

Anmeld

22. december 2010

ma08-vb

Tak, Bellis :) Tror sør'me den lige kommer med som ekstragave :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.