Hvor langt har I nået med julegaveindkøb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

als-vb

Er faktisk også rigtig godt med i år. Mangler kun til kæresten og så måske en enkelt lille ting mere til tøsen og et par kalender gaver til hende også. Så det skal nok nåes alt sammen. Desværre er jeg igen på helt bar bund når vi kommer til gaver til kæresten....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

ma08-vb

als skrev:
Desværre er jeg igen på helt bar bund når vi kommer til gaver til kæresten....
Det samme her, jeg er helt blank for idéer :dry:

Anmeld

13. december 2010

uni-gruppe-vb

Er stadig lidt i chok, for jeg var færdig d. 7 dec. Mangler lige en der kommer med posten, men købt er den jo. Og der er lavet konfekt, bagt småkager og hundekiks, og der er sendt julekort og lavet juledekorationer til dem der plejer at få. Gaverne er pakket ind og sorteret i poser klar til aflevering hvor de nu skal hen. Vi skal ud både juleaften og 1. juledag, så de sidste 10 dage kan henslæbes i ren hygge. Det tror jeg faktisk aldrig er sket før.

Anmeld

13. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg var færdig emd julegaverne den 3 december :P Jeg har også købt anden, franske kartofler og rødkål til juleaften så mangler altså kun kartofler, sønderjysk hvidkål, svesker og æbler men det blir ikke købt før den 22 eller 23 december da jeg vil have det så frisk som muligt. Risalamanden kommer min farmor med, mandelgave og lidt juleslik kommer min far med så der er vist ved at være styr på det her hos os..... Skal dog også lige have lavet lidt jule marcipankonfekt men det blir nok først i weekenden....

Anmeld

13. december 2010

Pia S-vb

Jeg har ikke købt en eneste. Vi har heller ikke fået pyntet ordentligt op. Adventsgaverne bliver købt i sidste sekund. Jeg har haft et lorteefterår med stress og dødsfald og nu kommer stressen snigende igen. Jeg når det nok - 22 gaver, juletræ osv kan vel klares på et par timer i Lyngby Storcenter :side:

Anmeld

13. december 2010

Spunk-vb

Jeg mangler 4-5 stykker, men det er til gengæld de besværlige: Til onklen der aldrig ønsker sig noget; den perfekte gave til niecen som desværre er i restordre, et portræt af spunken, men hvordan får man lige presset det ind OG når fremkaldelse.... Men det må gå som det gør. Mangler også en mandelgave. Hvad angår julemaden og træ, så er jeg ingen vegne... Har reserveret en and, men det er det eneste. Overvejer at unde mig selv at bestille det over nettet men jeg har fri den 22 og 23 så mon ikke vi når det. Manden er jo lærer, så han har ferie fra torsdag.

Anmeld

13. december 2010

MetteNB-vb

Vil gå så langt som til at sige, at jeg er færdig. Mangler dog stadig til min svoger. Her går jeg så imod alle tiders principper og pakker en kuvert med penge sammen med en flaske sprut, og så er den jo også i hus..... Startede tidligt med at hjælpe drengene med deres hjemmelavede projekter, men der mangler vi også lige et par detaljer, og så er vi juleklar. Regner ikke med at skulle handle ret meget ind til jul. Har 2 fødselsdage at løbe til den 23 (60 år kl. 10 og 40 år kl. 18) Juleaften v svigerforældrene. Julefrokost her 2. juledag, så lidt skal der til, men er så småt i gang med at handle, så bliver vist ikke noget med at fylde 4 hele indkøbsvogne og knapt kunne køre hjem ;)

Anmeld

16. december 2010

Pikora-vb

FÆRDIIIIIG!!! :) :) :) :)

Anmeld

16. december 2010

Spunk-vb

Pikora skrev:
FÆRDIIIIIG!!! :) :) :) :)
Også mig! :)

Anmeld

16. december 2010

Charlotte d. 17.-vb

Nu har jeg købt den første!!! Tallerkner og kopper til min datter, hendes højeste ønske i år - puha, det er en kraftig påmindelse om, at hun ikke bliver boende hjemme for evigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.