Hvor langt har I nået med julegaveindkøb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Titte-vb

Jeg har i år uddelegeret de fleste gaver, da jeg jo går på krykker......... :S Har dog købt to, skal vist købe en mere men det er jeg ikke sikker på endnu..... Ellers er jeg helt færdig!! :blink:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

ma08-vb

Ja jeg har ligget hjemme på sofaen i en uge og er undervejs blevet mere og mere 'stresset' over alle de julegaver, jeg ikke har fået købt endnu - mangler vel en 95% :dry: Lidt en streg i regningen!

Anmeld

17. december 2010

Spunk-vb

Netshopping! Du kan få dem pakket ind og det hele.

Anmeld

17. december 2010

MAMMARAZZI-vb

Hmm... tror også jeg må i gang med lidt netshopping.. Jeg har ikke fået købt én eneste endnu - har gået og ventet på, at jeg skulle få det bedre, og det lader vente på sig... Desuden skal jeg også købe dem til mine børn og mig selv, for vi skal ikke holde jul med min mor og bror i år - min bror gider ikke køre efter det, heller ikke for at udveksle gaver... ...men de orkede dog lige, at sætte penge ind på min konto til gaverne - flot...

Anmeld

17. december 2010

Spunk-vb

Nu vil jeg ikke stresse dig, men mange shops har i dag som sidste bestillingsdato hvis du vil være sikker på levering før jul. Til børnegaver har jeg brugt lirumlarumleg.dk et par gange og været fint tilfreds. Legeakademiet.dk skulle også være god.

Anmeld

17. december 2010

MAMMARAZZI-vb

Tak for tippet ;) jeg er godt klar over, at det er ved at være tiden nu...

Anmeld

17. december 2010

als-vb

er faktisk færdig med alle SKAL gaverne. Og i lyset af seneste helbredsudvilking kommer der ingen ekstra gaver. Orker ikke mere lige nu. Vil bare slappe af nu og tage den helt med ro.

Anmeld

17. december 2010

Webredaktøren-vb

Jeg mangler nu kun et par gavekort, og så er der ellers en smule at pakke ind endnu - det tager jo næsten ligeså lang tid som at købe dem :blink: Tror det vil være smart at købe lidt mere indpakket fra nettet til næste år :)

Anmeld

17. december 2010

ma08-vb

Spunk skrev:
Netshopping! Du kan få dem pakket ind og det hele.
Ja det er rigtigt, og jeg har skam også været i gang med at kigge. Største problem lige nu er nevøen på 12, som ikke ønsker sig noget - eller rettere kun noget til flere tusinde kroner :blink: Han ved dog godt, at han ikke får i den størrelsesorden ;) Men når jeg har spurgt, ser han meget tænksom ud og svarer hver gang 'det tænker jeg lige over' :laugh: Men ellers er jeg ved at være rask igen, så i morgen skal jeg ud blandt en zillion andre og panikjuleshoppe :S

Anmeld

18. december 2010

Caidas-vb

IKKE færdig. Jeg skulle kun købe gave til mine piger, og en lille til manden. For vi skulle bare holde det alene hjemme, da vi ikke syntes at vi havde råd til gaver. Så blev vi inviteret til svigermonstrene, sammen med mandens søster, mand og børn. Dermed lige +3 til deres børn. Så fortæller manden at hans forældre forresten har købt noget til os, og derfor skal de også have. Jeg har stadig kun købt til pigerne og deres mindste kusine. Men resten klarer vi lige i morgen. Hvem har en gaveide til pige 10 år og dreng 12 år, som kun ønsker sig penge. Jeg giver ikke penge i julegave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.