Hvor langt har I nået med julegaveindkøb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
39 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Pia74-vb

Jeg mangler nemlig kun TO gaver, og så at pakke ind og sende ud. Det er første gang ever, at jeg er nået så langt så tidigt ^^ Jeg har købt næsten alt på nettet og fået sendt dem hjem eller til arbejde :) Hvad med jer andre, er I også ved at være der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Det er stadig mig-vb

Jeps, alt er klart. Mangler kun julemaden, men det kan være slemt nok :laugh:

Anmeld

12. december 2010

Pia74-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeps, alt er klart. Mangler kun julemaden, men det kan være slemt nok :laugh:
Uh ja, og det kan man ikke rigtigt købe så meget af på forhånd...... vi skal også holde familiejulefrokost anden juledag og selv om det er sammenskudskilde, så skal jeg stadig købe ekstra mælk osv.

Anmeld

12. december 2010

AyLa-vb

Jeg mangler en gave til min datter - en lilla cykel med prinsesser - så hvis nogen af jer skulle falde over sådan en så giv mig lige et praj- det er til en næsten 4 årig

Anmeld

12. december 2010

BAJM-vb

Jeg er faktisk også ved at vœre fœrdig og forstår ikke helt det kan vœre sandt. Har det lidt somom jeg har glemt noget. Jeg mangler lige at sende fire afsted men de skal bare pakkes ind, i kasser og med posten. Nå jo der er lige nogle flere der skal pakkes ind kom jeg lige i tanke om mens jeg skrev, men de skal først bruges på selve dagen så det haster jo ikke m.m. det ikke er gjort endnu den 24. om morgenen.

Anmeld

12. december 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg har ikke købt en eneste endnu. Alt det her december- og julenoget kom lige på allerlaveste blus, da min stedfar døde for knap to uger siden. Det er først nu, vi er ved at 'vende tilbage' til hverdagen igen herhjemme. Men jeg tager det HELT roligt, for jeg får juleferie på fredag, og så er der en hel uge til at nå det i. Og så skal jeg lige holde 40-årsfødselsdag på søndag. Og juleaften står vi også for i år. Men vi skal nok nå det. Basta.

Anmeld

12. december 2010

Det er stadig mig-vb

Nu ved kæresten ikke om han rejser til Libanon FØR jul, efter jul, lige før nytår, eller efter nytår!! Kis okta!

Anmeld

12. december 2010

mariamiss6-vb

Jeg er FÆRDIG!!! Jeg har købt alle dem jeg absolut SKULLE have. Bortset fra 1 :( jeg er helt bogstaveligt talt løbet tør for kroner og ører, så den sidste julegave bliver sådan noget mærkeligt noget... Den sidste julegave er heldigvis en af de der hvor alle går sammen, og laver en kæmpe pakke fuld af alt muligt man kan have brug for i hjemmet generelt. Så derfor er min sidste gave en hov-jeg-havde-da-lige-sådan-en-i-skabet gave. Og sådan-en-i-skabet er noget med kaffe, majs, champignoner, makrel og ja, hvad man nu ellers lige finder... og så et gammel nutella glas som ældste-ynglet har malet på med glasmaling, og vupti var det en lille lanterne til havebordet... Men altså ja... Jeg er færdig, med dem der SKULLE have en gave... og så samler jeg lidt ind til den sidste...

Anmeld

13. december 2010

Happymummy-vb

Julegaver???? Plejer at sige, at dem har man 22-23. december til at købe... Men da jeg har min søn i de dage i år, må jeg hellere få dem købt før for en gangs skyld :dry: . Har købt et par stykker til sønnen (køber også til hans fødselsdag samtidig, da han fylder år 3. januar). (Hvis nogen vil af med en kæmpe ridderborg aftager jeg gerne til en rimelig pris!) Skal kun købe til 7 personer i alt, så det bliver ikke så slemt - har tiden til det, det er straks værre med pengene... :pinch:

Anmeld

13. december 2010

ma08-vb

:pinch: :pinch: :pinch: :pinch: :pinch: :pinch: :pinch: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: Av for et spørgsmål.... Hvert år tænker jeg, at NU skal det være, jeg vil være færdig med alle julegaveindkøb SENEST midten af december!! Men nej, igen i år mangler jeg stadig min. 8 stk. + det løse i værtindegaver o.l. Og så lige julemad til den 23. og 25. dec. .. og ligger i sengen med influenza :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.