Gode bøger efterlyses -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

kongster-vb

Fiske er nok også lidt for meget 'talking shop' for det er også mord og blod og gutter. Hun er én der laver psykologiske profiler af mordere. Og jeg forstår dig godt. Jeg smed næsten 'Digital Fortress' af Dan Brown ud af vinduet fordi den var så fyldt med fejl og mærkeligheder. Så IT gider jeg heller ikke i litteraturen - men det bliver der heller ikke lavet mange serier om, så jeg er ikke hårdt ramt :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Happymummy-vb

Vil bare lige indskyde, at Deaths Acre og Stiff ikke er krimier, men beretninger fra hhv antropologen/retsmedicineren Bill Bass' arbejde og så forskellige måder lig er blevet brugt eller behandlet på... Selvfølgelig publiceret til det brede publikum, og det har som regel ikke interesse for fagfolk, men det kunne jo være, at andre havde samme halvmakabre fascination af emnet som mig selv. Jeg har da selv samlet inspiration fra denne tråd til min EGEN vinterlæsning :)

Anmeld

12. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Ja jo breddere vi kommer rundt, jo bedre!!! Så er der også lidt for enhver smag :) Og jeg er da allerede lidt nysgerrig om jeg vil opleve figurerne på samme måde som jer, og vil heller ikke udelukke mig selv for en god oplevelse, selvom jeg formoder at oplevelsen ikke vil være mig. Jeg vil i hvertfald prøve det af - også dem du foreslår. Man ved jo aldrig. :)

Anmeld

13. oktober 2010

Spunk-vb

Titte skrev:
Hvis du aldrig har læste Herbjørg Wasmo, norsk forfatter, så må du igang........ Start med Dinas bog, Lykkens søn og Karnas arv. Super gode bøger, den første kan være lidt langsommelig i starten, men den vinder.... Læs dernæst flere af hendes bøger, den nyeste er Hundrede år, af gamle udgivelser findes Huset med den blinde glasveranda, Et glas mælk tak, Tora, Vejen at gå, Det syvende møde, og ja, hun har skrevet rigtig mange bøger......
Tora-triologien er god, men den er også bare så rå og tragisk. Det skal man bare vide inden man går i gang.

Anmeld

21. oktober 2010

Fuzzbox-vb

Hvor længe siden er det at du har læst klassikerne?? Jeg har sommeren over læst 1) Sherlock Holmes 2) De 3 Musketere 3) Gjøngehøvdingen :) Og så er Vinden i Piletræerne altid hyggelig at læse :) Så er Fran (øv altså, jeg glemmer altid efternavnet) med bogen 'Velkommen til verden' også super god :) 'Midt i en Klunketid' er så sjov at læse :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.