Gode bøger efterlyses -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
34 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg har før bedt jer om råd mht læsning, og blev den gang ikke skuffet. Nu står vinteren snart for døren igen og jeg vil gerne i den anledning spørge jer, om i har fået læst nogle gode bøger i kunne tænke jer at anbefale mig til de kolde lange vinteraftner??? :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Charlotte d. 17.-vb

Har du læst alle Jo Nesbøs? Og Håkan Nessers? Og Åsa Larssons? Evt. Jussi Adler Olsen (tilbud på 'Flaskepost fra P' i Netto fra i morgen, i øvrigt). Det var krimierne. Så er der Anne B. Ragde - der er vistnok en ny lige på trapperne. Jette A. Kaarsbøl - hende med 'Den lukkede bog' - har også skrevet 'Din næstes hus', som er meget sød og underfundig. Damn - jeg læser alt for mange krimier og alt for lidt lødig litteratur!

Anmeld

10. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Det gør ikke noget - og nej, jeg har ikke læst alle deres bøger! Det er heller ikke så længe siden jeg fik nye læsebriller, men jeg har endnu ikke prøvet dem ordenligt :laugh:

Anmeld

11. oktober 2010

kongster-vb

David Logde (har jeg garanteret nævnt før) har skrevet nogle ret sjove bøger om kiksede akademikere i Englands universitetsmiljø mm. Personlige favoritter er Thinks og Paradise News. Der er som regel amerikanere med også og masser af sjove betragtninger over hvad der sker når amerikanere møder englændere. Ellers er jeg i en amerikansk mode for tiden, så du har nok læst det meste. Grapes of Wrath er helt formidabel. East of Eden ligeså

Anmeld

11. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

SUPER, jeg har hermed noteret - bare meget rart at have noget at gå efter, jeg er frygtelig bagud på point hvad angår bøger, desværre. Jeg følger normalt med i Smagsdommerne på DR2 om Torsdagen, men har glippet et par omgange. Der har jeg også været heldig at finde inspiration både til bøger, men også til andre kulturbegivenheder.

Anmeld

11. oktober 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja nu er det ikke sikkert at genren lige er dig men Twilight sagaen er altså helt fantastisk...... Har læst de 3 første bøger på 2 uger og er lige startet på den sidste.....jeg kan slet ikke lægge dem fra mig når jeg først får begyndt :P Men ellers så er dem som Charlotte også nævner super gode :) der ud over har jeg ikke nogen anbefalinger..... Rigtig go fornøjelse.....

Anmeld

11. oktober 2010

Louise-vb

Lisa marklund har skrevet to der ligger uden for hendes genre.. Den ene hedder asyl og den anden hedder... Årh det vender jeg lige tilbage med. Men de er autentiske og handler om en kvinde der bliver forfulgt af sin ex i sverige. SÅ god. Men der er kun læsning til en aften , men tårer til en uge.

Anmeld

11. oktober 2010

als-vb

uh jeg er super kedelig når det kommer til bøger. Er jo - indrømmet - mest til chick lit. er bare så ligeud underholdning hvor man ikke skal tage stilling til en skid. Herligt. Ellers er det mest sådannoget dan brown agtigt jeg ellers har læst.

Anmeld

11. oktober 2010

Polyp-vb

Edward Rutherfords bøger er fantastiske og stærkt vanedannende (ikke krimier) Rent grin og meget lidt socialrealisme vendt på hovedet er Sue Townsends (Adrian Moles mor) serie om den britiske kongefamilie ('The Queen and I' etc) Pseudopsykologi/parterapi med humor er Alan og Barbra Pease/Pearses bøger, der ofte kan fås billigt 'Hvorfor kvinder ikke kan kæse kort og mænd aldrig hører efter' Amy Tan er også god, synes jeg Ren chick lit: Sophie Kinsella skriver godt (er tidligere journalist på Financial Times) :woohoo:

Anmeld

11. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Herligt! Jeg kan se der er meget forskellig-artet :) :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.