Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Samtidigt synes jeg, at det er genielt med fora som dette, at man kommer til at 'snakke' med mennesker, som man ellers ikke ville kommunikere med :) Kryds og tværs landets grænser, selv om vores eneste (?)nordmand vist blev skræmt væk ;)
Se hvis nu det havde været mig som havde indirekte kaldt nogen herinde for aber så havde rama skriget ingen ende taget :laugh: Men nok om det for aben har lige fået bananer så er for mæt til at brokke yderliger
Soap skrev: Se hvis nu det havde været mig som havde indirekte kaldt nogen herinde for aber så havde rama skriget ingen ende taget :laugh: Men nok om det for aben har lige fået bananer så er for mæt til at brokke yderligerDet var da UTROLIGT som du hele tiden føler dig truffet uanset HVAD jeg skriver - du var jo slet ikke med til mødet, så måske var det nogle helt andre aber der blev hentydet til :laugh:
Hvem er co´en ? :laugh: Men der er langt imellem møderne herinde modsat andre steder og jeg vil næsten vædde på at det har noget at gøre med den stemning som oftest kør herinde, det er jo ikke det man får lyst til at møde andre mennesker af , i hvert fald ikk for mit vedkommende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128