Brugernes møder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Pia74-vb

Samtidigt synes jeg, at det er genielt med fora som dette, at man kommer til at 'snakke' med mennesker, som man ellers ikke ville kommunikere med :) Kryds og tværs landets grænser, selv om vores eneste (?)nordmand vist blev skræmt væk ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Pia74 skrev:
Samtidigt synes jeg, at det er genielt med fora som dette, at man kommer til at 'snakke' med mennesker, som man ellers ikke ville kommunikere med :) Kryds og tværs landets grænser, selv om vores eneste (?)nordmand vist blev skræmt væk ;)
Ja, det er jo det der er det gode ved det. Når forskellighederne mødes. Normalt har man jo venner og bekendte der matcher ens jeg på en bestemt måde, og her kan de ikke blive mere forskellige, og så bliver det så positivt når man finder ud af, at man alligevel kan være på bølgelængde......

Anmeld

9. oktober 2010

Pia74-vb

HeleneK Mor til 6 skrev: at man alligevel kan være på bølgelængde...... ... eller ej, er det ikke det, de seneste mange tråd bunder på :laugh:

Anmeld

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Jo, men her inde teer folk sig ofte som forurettede aber, i virkeligheden tror jeg som de er okay, de skal bare ud af buret og luftes lidt :woohoo:

Anmeld

9. oktober 2010

Soap-vb

Se hvis nu det havde været mig som havde indirekte kaldt nogen herinde for aber så havde rama skriget ingen ende taget :laugh: Men nok om det for aben har lige fået bananer så er for mæt til at brokke yderliger

Anmeld

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Soap skrev:
Se hvis nu det havde været mig som havde indirekte kaldt nogen herinde for aber så havde rama skriget ingen ende taget :laugh: Men nok om det for aben har lige fået bananer så er for mæt til at brokke yderliger
Det var da UTROLIGT som du hele tiden føler dig truffet uanset HVAD jeg skriver - du var jo slet ikke med til mødet, så måske var det nogle helt andre aber der blev hentydet til :laugh:

Anmeld

9. oktober 2010

Soap-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Soap skrev:
Det var da UTROLIGT som du hele tiden føler dig truffet uanset HVAD jeg skriver - du var jo slet ikke med til mødet, så måske var det nogle helt andre aber der blev hentydet til :laugh:
:laugh: :laugh: :laugh: Så ved du ca hvordan jeg har det når jeg skriver herinde :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Ok, den forstår jeg så ikke lige, men det gør ikke noget :)

Anmeld

9. oktober 2010

Titte-vb

Soap skrev:
Hvem er co´en ? :laugh: Men der er langt imellem møderne herinde modsat andre steder og jeg vil næsten vædde på at det har noget at gøre med den stemning som oftest kør herinde, det er jo ikke det man får lyst til at møde andre mennesker af , i hvert fald ikk for mit vedkommende
Co'en er bla. Mette NB, vi bor geografisk relativt tæt på hinandenog har sågar gået i samme klasse på seminariet sammen i sin tid..... :laugh:

Anmeld

9. oktober 2010

als-vb

På et tidspunkt skrev vi også om at mødes her i trekantsområdet. Blev sågar lavet en afstemning om dag osv. desværre blev det så aldrig til noget. Skulle have været i august så vidt jeg husker det. Så lidt initiativ har der da været på området. På den ene side kunne det være smadder sjovt at se hvordan folk er i virkeligheden og på den anden er det rart med anonymiteten der er herinde. Og ja jeg er også en af dem der forestiller mig hvordan folk er og ser ud i virkeligheden. Er meget visuel så det er jeg nød til ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.