NikiFin skrev:
1. Soap, hvorfor tror du et jeg er vild nysgerrig og ivrig til at se i øjnene de folk her? Jeg har faktisk aldrig været på fora møder. Der er omkr. 3 mennesker fra fora som jeg har mødt i virkeligheden og det er sjovt fordi de ikke er præcis som man forventer. Og det bliver bestemt sværere at skændes med dem i forumet når man kender dem ;) Det har man faktisk ikke lyst til længere.
2. Jeg mener ikke at folk fra Julland rejser til Sjælland kun på grund af VB møde. Det kan være møder for de lokale brugere, de er stadig VB møder.
3. Måske for mange af folk her er det bedre at blive 'de ukendte brugere' end at mødes i virkeligheden. Jeg ved bestemt at mange folk foretrækker det. Jeg selv er generelt ikke imod at deltage i sådanne møder og hvis jeg er i humør til at feste ville jeg meget gerne. Bare med danskere er det lidt anderledes og det er kun på grund af mit 'shity' dansk, fordi det bliver ret belastende for mig at anstrenge mig for at snakke på dansk og at forstå de andre og anstrengende og belastende for de andre at forstå mig. Det er bare nemmere og meget mere afslappende her.
4. Hvis der skal være møde hvor fra 10 personer jeg ikke kan lige oprindeligt (herfra) 2 af dem ville det aldrig stoppe mig fra at deltage. Men hvis der er alle jeg ikke kan lide selvfølgelig blander jeg ikke med dem :)
Tror dem fra Fyn og Jylland, både kommer pga VB, men også for at få en dejlig dag i København, hvor vi kan hygge os lidt - nogle vil gerne shoppe og bare se noget andet, og så er der ligesom en plan med at tage over......
Sidst da vi mødtes, var det heller ikke hverken trykkende eller 'pinligt' synes hurtigt vi fandt ud af at hygge os sammen, og Bellis kan jo fandeme snakke fanden og et øre af, så det var rigtig dejligt :laugh:
Det eneste minus (fra min side var) at jeg synes det var alt for kort. Jeg kunne sagtens have hygget mig i længere tid med de andre og måske også have brugt lidt aften på det også. Men igen, det er svært at få enderne til at mødes.....
Anmeld