Co'erne var alle dem på den anden side af broen, fynboer og vist nok også jyder... :laugh:
For mig hænger det måske mere sammen med tid. Det er ikke altid mange mennesker kan på samme tid, og jeg var i det hele taget heldig at kunne komme lige den dag.
Personligt har jeg heller ikke behov for at mødes jævnligt, men synes det er meget sjovt engang imellem at få hægtet sig på, når der alligevel er noget under opsejling.
Jeg er ligeglad med folks opførsel herinde, forstået på dén måde, at det ikke er noget jeg tænker over mht at mødes, og tager det måske mere bare som en sjov oplevelse. Man kan jo slet ikke læse folk herinde alligevel da der er kæmpe forskel på debatten og virkeligheden, i virkeligheden kan man jo virkelig se humoren i folks øjne når de understreger en mening, den kan godt glippe lidt her.....
Her på debatten ævler og kævler jeg jo i evigheder, i virkeligheden er jeg en lytter, mere end en taler :)
Og sådan er debattanterne faktisk meget anderledes i virkeligheden, end de er her på debatten. Det er jo dét der er så sjovt! :)
Man kan i hvertfald IKKE sige, at den og den er sådan, for det passer faktisk ikke.
Anmeld