Julen - et værre show...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Kirle-vb

Netop! Lyder som fantastisk også for de små så de ikke stresser :) Men hveranden jul foregår d.25 i tog på vej hjem fra Jylland :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Caidas-vb

LYP skrev:
Desuden bager jeg gerne små 15 kg småkager i løbet af december - mens min svigerinde står for konfekten og så bytter vi dåser.
Nejda hvor genialt. Den stjæler jeg og prøver at udvikle den. Så kan man måske nøjes med at bage en slags småkager eller konfekt, og få 5 slags tilbage.

Anmeld

28. september 2010

Caidas-vb

Jeg er ikke den store juler, og ved ikke rigtig hvorfor. Vil egentlig gerne, men tror det er fordi min mand ikke rigtig gider. I år skal vi dog holde jul. Jeg blev ret chokeret, da jeg forleden hørte min mand spørge sine forældre, om ikke de havde lyst til at komme hjem til os i julen. Så vi bliver bare os 6. Hvordan det foregår ved vi ikke endnu, men vi skal i hvert fald have flæskesteg. Og for længe siden har jeg bestilt en moskusand, som jeg selv skal slagte, så den skal vi også have. Og det bliver nok ris alamande, da jeg simpelt hen ikke kan lave risengrød. 2. juledag har vi de sidste mange år været til julefrokost hos min mor - bare hun slipper for at holde selve juleaften. Så samles vi 18 mennesker.

Anmeld

29. september 2010

Spunk-vb

Caidas skrev:
Og det bliver nok ris alamande, da jeg simpelt hen ikke kan lave risengrød.
Jamen man kan da ikke lave ris a la mande uden risengrød :laugh:

Anmeld

30. september 2010

Polyp-vb

den studsede jeg også lige over ;-) men hvad med at udlicitere risalamanden til svigermekanikken så du helt slipper og hun får lov at komme med sit bidrag (hvis hun plejer at stå for det hele?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.