Så er det jo i dag, det er den store dag. Og jeg har holdt en super dag med alt hvad jeg gerne ville (venindemiddag bliver senere).
Manden landede fra Paris i går aftes og var hjemme v 23 tiden så han nåede det lige.
Blev vækket af børn og mand med masser af gode gaver og god kaffe. Holdt hjemmearbejdsdag/afspadseringstimer, så da ungerne var fulgt i skole havde gemalen og jeg lige 2½ times tiltrængt kvalitetstid alene!
Afsted med ham på arbejde. Jeg fik arbejdet lidt. Kun det nødvendige - svare på nogle mails, lave noget opfølgning og den slags.
Hentede knægten lige fra skole, mødtes m datteren ved metroen og så tog vi alle tre ind til La Glace og fik dejlig chokolade og kage til. Jeez hvor er det dyrt at nyde sin eftermiddagschokolade der, men hyggeligt var det.
Så en tur rundt i gaderne bag Strøget og kigge på spil og tegneserier og alt muligt andet sjovt. En tur i Rundetårn og så hjem.
Sushi og champagne til aftensmad. Alice i Eventyrland på DVD sammen m ungerne (lidt skuffende, men Burton har det med at svinge i kvalitet).
Nu vin og ro og vi har ingen planer for weekenden. Perfekt!!
(og undskyld regn og blæst i dag. Aner ikke hvordan det er sket...)
Anmeld