Egen fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Polyp-vb

Jeg har lige (i lørdags) holdt min 40 års fødselsdag med lidt familie og ganske få venner (pladshensyn) - grille vildsvinekølle med en masse lækkert tilbehør og kagebuffet samt hjemmelavet islagkage - vældig hyggeligt; meeen jeg brugte to dage på indkøb og stod ikøkkenet fra kl 9 til 15 lørdag og havde oprydningen søndag...så rigtig meget mas og arbejde som blev komprimeret af at jeg pludselig skulle på to-dages kursus midt på ugen og derfor ikke havde den gode tid til forberedelser som jeg plejer...men ville hellere bare have været på et smuttur til Barcelona/Rom, London eller Berlin med en veninde...prisen er jo den samme når der er mennesker nok involveret Normalt holder vi ikke voksenfødselsdag, da både svigerinde og niece har fødselsdag i samme uge - så er det den yngstes dag, de lægges vægt på. Og kæresten gider ikke selv arrangere en ski...så han må nøjes med mindre end lidt! Personligt ville jeg ikke bryde mig om at stå for en festFEST, men ville synes det var et velkomment indslag i en grå og kedelig januar/februar hvis ikke for højtravende tema ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

jennie-vb

Jeg elsker også at holde fødselsdag, men ikke med familie, boller og lagkage. Det har jeg vist ikke holdt, siden jeg boede hjemme. Jeg er super egoist og planlægger veninde tur i byen. Og gerne med overnatning hos en af dem, så jeg kan feste igennem og ikke have børn med tømmermænd. Med manden og børnene laver jeg et lækkert morgenbord. Jeg elsker at have venner og familie på besøg, men den dag gider jeg ikke. Det synes jeg hører børnene til.

Anmeld

6. september 2010

Fru_Hansen-vb

I år bliver jeg så halvt rundt og er bort rejst på dagen, tager en tur til mallorca. :P Men efter vi fik tøsen har der ikke været fest halløj over min fødselsdag, eftersom hun kom d. 15/9 samme dag som manden min, og jeg selv har d. 16/9 det er sgu begrænset hvor mange dage i træk familien gider at komme. men fint nok. Nu har jeg endelig fået opdraget til at ringe og ønske tillykke. ;) Tror jeg er blevet for gammel til de vilde store fødselsdagsfester, hvis jeg skal feste kan det være i hvilken som helst anledning. :)

Anmeld

17. september 2010

kongster-vb

Så er det jo i dag, det er den store dag. Og jeg har holdt en super dag med alt hvad jeg gerne ville (venindemiddag bliver senere). Manden landede fra Paris i går aftes og var hjemme v 23 tiden så han nåede det lige. Blev vækket af børn og mand med masser af gode gaver og god kaffe. Holdt hjemmearbejdsdag/afspadseringstimer, så da ungerne var fulgt i skole havde gemalen og jeg lige 2½ times tiltrængt kvalitetstid alene! Afsted med ham på arbejde. Jeg fik arbejdet lidt. Kun det nødvendige - svare på nogle mails, lave noget opfølgning og den slags. Hentede knægten lige fra skole, mødtes m datteren ved metroen og så tog vi alle tre ind til La Glace og fik dejlig chokolade og kage til. Jeez hvor er det dyrt at nyde sin eftermiddagschokolade der, men hyggeligt var det. Så en tur rundt i gaderne bag Strøget og kigge på spil og tegneserier og alt muligt andet sjovt. En tur i Rundetårn og så hjem. Sushi og champagne til aftensmad. Alice i Eventyrland på DVD sammen m ungerne (lidt skuffende, men Burton har det med at svinge i kvalitet). Nu vin og ro og vi har ingen planer for weekenden. Perfekt!! (og undskyld regn og blæst i dag. Aner ikke hvordan det er sket...)

Anmeld

17. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jamen tillykke, og godt at høre i havde en dejlig dag! Ja, det er lidt peberet at gå på La glace, men for pokker hvor er det hyggeligt og velsmagende!! (Jeg er Volmer Sørensen fan, og efterårskagen er heller ikke så ringe endda!) :P

Anmeld

17. september 2010

MAMMARAZZI-vb

kongster skrev:
Nu vin og ro og vi har ingen planer for weekenden. Perfekt!! (og undskyld regn og blæst i dag. Aner ikke hvordan det er sket...)
Jamen så skål og tillykke med fødselsdagen :flag: dejligt at du har haft en god dag :flag: ...og ang. vejret - der er jo også andre end dig, der har føs'da i dag ;)

Anmeld

17. september 2010

kongster-vb

Tak! Og ja - min fars nye hustru har også fødselsdag i dag :-)

Anmeld

18. september 2010

MetteNB-vb

Forsinket tillykke til dig Kongster. Lyder til, du fik holdt en dejlig fødselsdag. Her var min fødselsdag i år med kulørte drinks m.m. - havefest i bedste 80´er stil. Dog ikke sådan hvert år - men både manden og jeg har nået at passere de 40 i år. Mine almindelige fødselsdage plejer at blive fejret med familien til en eller anden form for sammenkomst og derudover dukker der altid nogle op. Så jeg plejer at blive fejret, men plejer så også selv at pukle med maden........ Dog med hjælp fra usynlige hænder, som tilhører min mor eller søster ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.