Egen fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

Det er stadig mig-vb

Ja og min Mor fylder 86 år d 1 December og cykler jo rundt og har lige købt ny cykel, pudser vinduer, gør rent, henter mine unger engang i mellem osv og ligner en på 65.... Hvis bare jeg er lige så frisk hvis jeg når den alder, så er livet sgu ingen sag!!! :) .....og når jeg nu har tabt mig, jamen så kan jeg sguuuu goooodt gå for at være 40!! :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Bellis-vb

Og jeg er jo først lige blevet voksen :laugh: Og nåede at få mine børn inden jeg blev 30 - som jeg altid har sagt, jeg ville. Og Helene, den der bytur efter fødselsdag - den er jeg på. Vi kan have en 30-40-50 års tur B) Jeg segner sikkert først :laugh:

Anmeld

4. september 2010

Caidas-vb

Jeg har aldrig været til så meget med at holde fødselsdag. Vi holdt min 25 års fødselsdag, hvor vi smed gæsterne ud kl 1, fordi de sloges i flere grupper. Min mand fyldte 30, da vi blev gift. Da jeg blev 40 holdt vi barnedåb samtidig. Lige om lidt fylder min mand 50, og vi har endnu ikke fundet ud af hvordan det skal holdes. HeleneK Mor til 6:
men jeg holder mig UTROLIGT godt, ligner kun en på...44!!!!
Og jeg kan godt gå for at være en på 50!!! Selv om jeg først fylder 44 lige om lidt :woohoo:

Anmeld

4. september 2010

kongster-vb

Holder I allesammen fødselsdage hvor I inviterer familien?? Jeg må indrømme at det er mange år siden, jeg har gjort det. Jeg giiider ikke de der familiefester. Jeg elsker at se min familie, men ikke til familiefester hvor vi bare sidder og sidder og spiser. Langt hellere cykle en tur med min far, gå i Legoland med ungerne og min mor, have en weekend i sommerhus m svigermor og sådan noget. Manden derimod ææælsker familiefest så til ungernes fødselsdage og hans fødselsdag er ALLE inviteret. Måske derfor jeg tillader mig at holde fri fra den slags på min egen dag. Men gad godt blive fejret lidt mere med venner eller Tivolitur eller sådan noget

Anmeld

4. september 2010

Trunte K-vb

Det sidder dybt i mig at fødselsdag er med familien, tror jeg. Nu er jeg heller ikke supergod til helt nære venner, er serielt monogam på det punkt, tror jeg. Og en tur i byen med en enkelt veninde er ikke helt det, jeg forbinder med min fødselsdag.

Anmeld

4. september 2010

kongster-vb

Jamen jeg vil gerne holde fødselsdag i familiens skød - men med det mener jeg min mand og børnene. Ikke nødvendigvis min mor eller min mormor. Jeg ville aldrig være væk fra min nære familie på min fødselsdag hvis det kunne undgåes. Det er bare det store kaffe-og-kage-familie-komsammen jeg ikke rigtig gider.

Anmeld

5. september 2010

Trunte K-vb

Jeg kan ikke forestille mig, ikke at have manden og ungerne i nærheden på min fødselsdag - er så heldig at jeg som regel kan holde fri og synes det er rigeligt slemt at den store skal i skole :) . Det er bare ikke helt nok til at jeg synes, der har været tilstrækkelig fejring. Ind i mellem har min fødselsdag ligget mellem alt muligt så der ikke har været tid til at fejre mig og så har jeg forsøgt mig enten helt uden gæster eller med kun mine forældre og er altid endt med sådan en halvflad fornemmelse selvom det har været hyggeligt. Men jeg kan så også sidde til et bryllup med 50 gæster og tænke 'hvor er resten af festen?' :lol:

Anmeld

5. september 2010

Rita-vb

Min mand og jeg har fødselsdag med 3 dages mellemrum, så vi slår det altid sammen og holder familiefødselsdag. Vores nærmeste familie (forældre + søskende) er på 23 mennesker, så vi har ikke plads til at invitere vores venner samtidig :P Vennerne ser vi så på andre tidspunkter - vi kan sagtens holde fest uden at have fødselsdag :P

Anmeld

5. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg gad faktisk rigtig godt at holde en fødselsdag for mig, helt uden børn - en voksenfest, med god mad udefra, fest og farver...og høj musik, og med samtaleemner forbudt for børn! Her hjemme ligner voksenfødselsdagene til forveksling børnefødselsdagene, og min kæreste er faktisk SLET IKKE vokset op med en tradition hvor man holder sin fødselsdag. Så vil holder faktisk mere vores fødselsdage udelukkende for børnenes skyld og på børnenes præmisser med flag og balloner, og alt det vi ved ungerne elsker at spise :laugh: Men jeg synes på ingen måder det er særlig hyggeligt!

Anmeld

5. september 2010

Spunk-vb

Her i huset er der ingen af os der er specielt vilde med at fejre fødselsdag. Det er hyggeligt at gør noget særligt sammen med manden og spunken på selve dagen, og spise noget god mad, men større er behovet ikke. Men som regel inviterer vi familien på boller og lagkage, for ellers kommer de bare rendende alligevel :laugh: Jeg har faktisk aldrig holdt en stor fødselsdagsfest for mig selv, og er heller ikke sikker på om jeg nogen sinde kommer til det. Jeg har få, men gode venner og det giver derfor ikke et vildt stort selskab hvis jeg bare inviterer vennerne - og de der fester hvor der både kommer venner og familie er altid lidt sære - nogle er 60 og holder taler og andre forventer at drikke sig fulde og danse til den lyse morgen. Nu hvor spunken er kommet til regner jeg med at vi fokuserer på hendes fødselsdag og måske kan slippe afsted med ikke at holde vores egne - vi har nemlig fødselsdag i samme måned alle tre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.