Jeg synes det er meget MEGET lettere at kommunikerer med mennesker i den virkelige verden.
I den virkelige verden er der jo plads til smil, glimt i øjet og en trækken sig tilbage og lytte, som ikke virker så godt på skrift.
På skrift er jeg firkantet, tangerende til at lyde bedrevidene, hvilket absolut IKKE er sådan jeg er herude - tværtimod. Og det er heller ikke med vilje jeg kommer til at udtrykke mig som værende selvfed, men skyldes nok at jeg ikke er så god til at få formuleret mig i korthed på skrift. Jeg er nok den eneste Mor på skolen der kan få en fritagelse fra sidste matematiktime til at fylde en A4 side! (fniis).
Jeg synes selv jeg debatterer herinde på acceptabelt niveau, og glatter også gerne ud, eller svarer på indlæg alle andre tilsyneladende ikke gider svare på. Hvis jeg tiltider lyder harsk, så er det ikke noget personligt og jeg lukker ned i samme ånd som jeg loggede på med no hard feelings.
Istedet synes jeg det kunne være dejligt om folk lige gad 'prikke mig' og sige ,,NU er du gået for vidt, jeg føler mig stødt eller hvad jeg nu end har forårsaget, sådan så jeg evt kunne rette det og tage det til efterretning, naturligvis med en undskyldning, for der SKAL absolut være plads til alle herinde!! Og hvis JEG skaber en dårlig stemning, så synes jeg altså jeg skal have det afvide pr omgående, så det kan rettes pr omgående!
:)
Anmeld