Mænd fra hvilke stjernetign...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Det er stadig mig-vb

Charlotte d. 17. skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Apropos jomfruer, tænk, dem har jeg det svært med! Nu ved nærmere eftertanke. Min søn på 7 er feks Jomfru og vi har godt nok et specielt forhold til hinanden og kan i dén grad drive hinanden til vanvid!!! Og han er den eneste af alle mine børn, der kan få mit pis i kog...
Min yngste er jomfru, og han og jeg har et helt særligt bånd til hinanden - faktisk er han den eneste af mine unger, der slet ikke kan få mit pis i kog! Han er bare så rolig og hviler helt i sig selv. De to andre er vægt og krebs og har samme heftige temperament - som de har fra mig, og jeg er skytte.
Min Jomfru er vildt kompliceret, ekstremt følsom og kan gå fra 0-100 på et split sek, specielt hvis han ikke får sin vilje :unsure: . Han ligner en engel med sin uskyldighed, men når man vender sig om, så er han en børste af rang :laugh: (men jeg elsker ham vildt!) De andre er laaaaangt mere rolige og ukomplicerede og stiller næsten ingen krav til hverken opdragelse eller noget - de falder bare i hak. Men jeg har da godt nok fået min sag for med den ældste af de små, for han tager kegler og kræver man tænker sig rigtig godt om!!!!! :laugh: Så konklussionen må være, at der ikke er to ens selvom de er født i samme stjernetegn :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

kongster-vb

Det er en forhastet konklusion! :-) Jeg har også en lille Jomfru og hun er ligesådan. En kæmpe udfordring. Sønnike er Stenbuk og meget meget nemmere. ... men jeg er også selv Jomfru og noget af det blideste og mest medgørlige, så måske har det ikke noget at sige alligevel...

Anmeld

23. august 2010

NikiFin-vb

kongster skrev:
Wauw - du har simpelthen haft forhold til alle stjernetegn? Med vilje eller? Altså er du gået efter deres stjernetegn?
:laugh: Nej, bestemt ikke. Og de har slet ikke alle sammen været mine kærester. :laugh: Men jeg går ikke i seng med nogen jeg ikke kender. Normalt snakker vi om alt muligt. Det er faktisk kommunikationen her der fører til sengen. Jeg kan ikke være sammen men nogen, jeg ikke kender ret godt. Mange af de mænd er mine gode venner og vi har endt i sengen efter en fest eller bare efter en møde hvor vi havde hygget os rigtig meget og.... :blush: Jeg var næsten den eneste af mine venner der boede alene og vi lavede alt muligt i min lejlighed. Vi fisker f.eks. og so laver og spiser fiskene hjemme hos mig. Eller køber noget mad og spiser hos mig. Eller laver en fest og det er altid hos mig. Nogle gange nogle bliver og sover hos mig fordi fordi de er for fulde. Eller inviterer en ven fra en anden by og han sover selvfølgelig hos mig og der kan også ske noget.... Jeg var ikke utro, havde bare ingen kæreste i langt tid ;) Nu seks år har jeg ikke kigget på andre mænd end min. Men jeg har fået nok, nu er jeg en gammel og udmattet kvinde hahahaha :laugh:

Anmeld

23. august 2010

Mor til Isabell-vb

Min kæreste er altså Vædder og den dejligste kæreste man kunne tænke sig....både i sengen og udenfor.... :skrap:

Anmeld

23. august 2010

Det er stadig mig-vb

kongster skrev:
Det er en forhastet konklusion! :-) Jeg har også en lille Jomfru og hun er ligesådan. En kæmpe udfordring. Sønnike er Stenbuk og meget meget nemmere. ... men jeg er også selv Jomfru og noget af det blideste og mest medgørlige, så måske har det ikke noget at sige alligevel...
Tror der er en forkel på, om det er voksne Jomfruer, eller børne Jomfuer, eller mand/kvinde :laugh: Tror i det hele taget at stjernestegnene må være anderledes mht børn/voksne/kvinder/mænd. Min højt elskede Moster var Jomfru, og ingen problemer dér, tværtimod vi var soulmates!! Som Stenbukkebarn, var jeg meget lig min Jomfrusøn, og hans svingende humør og tiltider hysteriske anfald, minder mig svært om mig selv i den alder :blush: Muligvis derfor det hele er så kompliceret mellem os :)

Anmeld

24. august 2010

k11923-vb

Jeg er stenbuk sammen med en løve. Jeg tror jo heller ikke helt på det, men jeg tænker af og til på en slags 'partnerhoroskop' jeg læste engang (bare sådan et generelt ugebladsting). Stenbuk og løve skulle nærmest være dødsdømt, og hvis det alligevel gik skulle det blive med mange kampe fordi vi begge vil bestemme og have magten. Det er ikke helt løgn :S Der ligger tit lidt magtkamp under overfladen, men vi er åbenbart for trofaste og glade for mange andre sider af hinanden til at det skulle være en forhindring.

Anmeld

24. august 2010

Caidas-vb

Halvdelen af familien er løver: min svigerinde, min svigermor, min mands nevø, og vores 2 piger. De er vidt forskellige, men har alle en meget stærk vilje. Det kan godt være hårdt, når man selv er en lille sart skorpion :dry: Nu har jeg ikke været i seng med nogen af dem, ikke seksuelt i hvert fald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.