Mænd fra hvilke stjernetign...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

NikiFin-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Man siger jo, at det stjernetegn man er født i, er den person man gerne vil være, og er den person som man gerne vil have andre ser en som. Men i virkeligheden, dybest inde, er man det tegn man har i accendanten.
Præcis det modsatte. Dybest inde er man det stjernetegn man er født i. Accendanten er som du opfører dig og som folk ser dig som. I mit tilfælde ser folk er Løven, jeg opfører mig sådan. Med tiden ligner man mere og mere sin accendant. Desværre ingen kan se den søde fisk i mig længere, alle tror jeg er et dårligt menneske :( ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

als-vb

går personlig ikke ret godt i spænd med tvillinger uanset køn, har de altid gået mig på på en eller anden mærkelig måde, min kæreste er løve jeg er fisk

Anmeld

22. august 2010

kongster-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Og min stedfar er tyr, og hvis der er NOGET, jeg ikke kan forestille mig, så - arrghh, gå væk, grimme tanker og indre billeder!!!!! :X
Eeew eeeww. OG jeg har lige googlet mig til at det er min stedfar også :-) Mere eewww!

Anmeld

22. august 2010

Caidas-vb

Jeg har haft 2 (faste) mænd i mit liv. Tvilling og Vægt. Ingen af dem ville vinde mesterskabet i forførelsens kunst. Jeg selv er skorpion, så efter sigende krævende. I dag ville jeg bevidst undgå en tvilling. Men det er mest pga min ekskærestes personlighed.

Anmeld

22. august 2010

kongster-vb

Caidas skrev:
I dag ville jeg bevidst undgå en tvilling. Men det er mest pga min ekskærestes personlighed.
Virkelig?? Ville du seriøst undgå en mand pga hans fødselsdato??

Anmeld

22. august 2010

Caidas-vb

kongster skrev:
Caidas skrev:
I dag ville jeg bevidst undgå en tvilling. Men det er mest pga min ekskærestes personlighed.
Virkelig?? Ville du seriøst undgå en mand pga hans fødselsdato??
Jeg ville i hvert fald lige overveje det en ekstra gang. Lige som jeg har afvist en mand kun fordi han hed det samme. Overfladisk? Hvem? Mig? På den anden side: Kronprinsen har fødseldag samme dato, og han virker ok.

Anmeld

22. august 2010

kongster-vb

Ok Google er min ven og jeg har i den grad brug for en overspringshandling. Så her er min meget videnskabelige og empirisk funderede erfaring: Stenbukken er sød og omsorgsfuld, men ikke det store fyrværkeri i sengen. Men hov - han er i en anden udgave meget meget udholdende og ret sexet. Tyren er leveringsdygtig og stabil, bare uopfindsom. Vædderen er viril og opfindsom og klar til at prøve nyt og klar til at forkæle og tage. Fisken er lettere sindsyg og extremt avanceret. Men spændende. Gæt selv hvem af dem der er min mand :-) Resten kender jeg ikke fødselsdato på ;-)

Anmeld

22. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
Eeew eeeww. OG jeg har lige googlet mig til at det er min stedfar også :-) Mere eewww!
Hader at sige det til dig og give dig grund til flere eeew´er - men jeg syntes faktisk, han var ret (halv)gammelmandslækker, da jeg var teenager ;) - Det fortæller du IKKE videre - til NOGEN!

Anmeld

22. august 2010

Polyp-vb

hmmm...tror jo ikke sådan rigtig på det der med stjernetegn, men har lige opdateret fødselsdagslister på arbejdet og undrede mig ad a over at 30 ud af ca 100 er Jomfruer og kun 2 vandmænd....gu' ve hvad ham den gamle på 97 egentlig er...han er i hvert fald ikke Jomfru for har næsten lige givet wienerbrød til samtlige 130000 ansatte world wide... PS: Er helt med på Vædderens kendetegn - for mænd. Tvillinger er på alle måder en katastrofe

Anmeld

23. august 2010

Det er stadig mig-vb

Apropos jomfruer, tænk, dem har jeg det svært med! Nu ved nærmere eftertanke. Min søn på 7 er feks Jomfru og vi har godt nok et specielt forhold til hinanden og kan i dén grad drive hinanden til vanvid!!! Og han er den eneste af alle mine børn, der kan få mit pis i kog... Havde engang en kæreste der også var Jomfru, og der var problemstillingen præcis den samme, og en gut i skolen var også Jomfru, og ham havde jeg også de sygeste kampe med lige fra preschool og til vi skulle på college. Det er først nu jeg kom til at tænke på det, fordi vi liiige har denne her lille hippie debat :laugh: :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.