Mænd fra hvilke stjernetign...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.416 visninger
36 svar
0 synes godt om
22. august 2010

NikiFin-vb

er mest sexet, mest fristende, bedste i sengen.... for jer. Der er flere gode på forskellige måder men i det hele taget vinder her Tyren ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

kongster-vb

No idea. Jeg tror ikke stjernetegn har det store at sige i forhold til at være sexet (eller noget som helst andet!)

Anmeld

22. august 2010

Det er stadig mig-vb

Tror ikke jeg kender stjernetegnene for ret mange af mine bekendtskaber. Min kæreste er Skorpion, og han er bestemt ikke uden evner :laugh:

Anmeld

22. august 2010

NikiFin-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Tror ikke jeg kender stjernetegnene for ret mange af mine bekendtskaber.
normalt hvis de er maaaange ;)
Min kæreste er Skorpion, og han er bestemt ikke uden evner :laugh:
oh, ja, Skorpion er født med evner, de er helt naturlige for dem ;) Også Løven :blush: Tvilliner ... alle har noget at tilbyde. Kun lidt skuffet af Stenbukken... :dry: Men sex med Tyren har det hele - følelser, passion, charm, skønhed..... :silly:

Anmeld

22. august 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg er Stenbuk! :laugh: Tre af mine sønner er Tyre, så er der en Jomfru og en Skytte. Datteren er vandmand. Nå, men så er der håb for sønnernes sexliv :woohoo: Og jo, jeg har haft MANGE bekendtskaber, men de var ikke faste, så jeg gad ikke engang spørge om hvornår de havde fødselsdag, fniiis. Og så har jeg været gift med 2 løver og 1 fisk.

Anmeld

22. august 2010

NikiFin-vb

Helene, du dræber alle fiskene :laugh: Jeg har ikke sagt noget om kvindelige Stenbuk, har ikke prøvet dem :laugh: I er faktisk meget tiltrækkelige for mændene :) Ham sønnen fra billedet er han en af Tyrene? ;) Men Stenbuk og Skorpion passer perfekt sammen. Også Stenbuk og Fisk. Var det hans mors skyld at I ikke er sammen længere? ;)

Anmeld

22. august 2010

Det er stadig mig-vb

Jeps, de ældste er to tyre og skytten. Ham på 6 er også tyr, og ham på 7 er jomfru. Nej, det ægteskab med fisken kedede mig bare (jeg var altid utro), hans Mor boede i udlandet, så hun var helt uden skyld, og var rigtig sød. Min Far var fisk :laugh: Tror det med stjernetegn har noget med accendanten at gøre - jeg er skorpion i accendanten, og min kæreste er også skorpion i accendanten, så han er faktisk dobbelt skorpion :huh: Man siger jo, at det stjernetegn man er født i, er den person man gerne vil være, og er den person som man gerne vil have andre ser en som. Men i virkeligheden, dybest inde, er man det tegn man har i accendanten.

Anmeld

22. august 2010

Soap-vb

Jeg syns stjernetegn er en gang hippie ævl :laugh: :laugh:

Anmeld

22. august 2010

Det er stadig mig-vb

Soap skrev:
Jamen det er det da også!!! :laugh:

Anmeld

22. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

Soap skrev:
Også jeg. Og min stedfar er tyr, og hvis der er NOGET, jeg ikke kan forestille mig, så - arrghh, gå væk, grimme tanker og indre billeder!!!!! :X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.